loading...
خدمات کامپیوتری کیخواه
مدیر بازدید : 128 جمعه 12 تیر 1394 نظرات (0)

 

نرم افزار رایگان هک کلش اف کلنز

نرم افزار اندروید هک کلش اف کلنز همراه با آموزش

http://s6.picofile.com/file/8187091342/x99.jpg

 

جم نامحدود + پول(طلا) نامحدود + اکسیر نامحدود

مدیر بازدید : 242 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود بازی رانندگی دیوانه وار با آمبولانس، مخصوص موبایل (اندروید)

Ambulance Rush Android Game

 

 

در بازی زیبا و مهیج Ambulance Rush شما نقش یک راننده آمبولانس را دارید که باید بیماران را به بیمارستان برسانید. اما باید این کار را با سرعت تمام و قبل از اینکه بیمارتان بمیرد انجام دهید!

 

خیابان ها شلوغ است و حال مریضی که به همراه دارید هم اصلا خوب نیست.

بنابر این مجبورید دیوانه وار رانندگی کنید!

 

این بازی دارای گرافیک و جلوه های صوتی بسیار زیبا است و لحظاتی پر از هیجان را برایتان ایجاد خواهد کرد.

 

 

مدیر بازدید : 225 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آموزش تایپ سریع - Alice Touch Typing Tutor v1.1

 

 

 

آیا می خواهید مثل یک تایپیست حرفه ای و بدون نگاه کردن به کیبورد، تایپ کنید ؟ آن هم تایپ سریع و ده انگشتی !

توسط نرم افزار آموزشی Alice Touch Typing Tutor می توانید تایپ سریع ده انگشتی را فرا بگیرید. این نرم افزار روش صحیح نشستن پشت کیبورد و نحوه قرارگیری انگشتان و پیدا کردن حروف را به شما آموزش می دهد.

 

 

مدیر بازدید : 150 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی مورتال کمبت سه گانه، برای کامپیوتر

Mortal Kombat Trilogy PC Game

 

 

 

 

بعد از موفقیت چشمگیر بازی های مورتال کمبت 1 و 2 و 3 در سراسر جهان، کمپانی Midway اقدام به انتشار نسخه ای تحت عنوان Mortal Kombat Trilogy (سه گانه مورتال کمبت) نمود. این نسخه، شامل محبوب ترین کاراکترهای مورتال کمبت 1 و 2 و 3 بود.

 

هدف کمپانی Midway از این کار، ارائه کاراکترهای محبوب آن سه نسخه برای کنسول های جدید بود. درحالی که نسخه های 1 و 2 و 3 این بازی فقط برای SEGA منتشر شده بود، بازی Mortal Kombat Trilogy برای کنسول های PlayStation, Nintendo 64, Sega Saturn به بازارهای جهانی عرضه شد. و اتفاقا مورد استقبال زیادی قرار گرفت.

 

در این مطلب از سرزمین دانلود، بازی سه گانه مورتال کمبت (Mortal Kombat Trilogy) را برای شما آماده کرده ایم. این بازی از روی نسخه پلی استیشن آن و توسط نرم افزار M.U.G.E.N برای کامپیوتر (ویندوز) تهیه شده است. (با نام Mortal Kombar Project)

 

توجه داشته باشید که این بازی در سال 1996 تولید شده و نباید انتظار گرافیک پیشرفته ای از آن داشته باشید. ولی قطعا برای افرادی که با سری بازی های مورتال کمبت بزرگ شده اند بسیار جذاب خواهد بود.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویر این نسخه از بازی مورتال کمبت را مشاهده کرده و در صورت تمایل آن را دانلود کنید.

 

مدیر بازدید : 46 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی محبوب نینجای میوه، برای کامپیوتر

Fruit Ninja HD 1.6 PC Game

 

 

 

 

بازی فروت نینجا (Fruit Ninja) یا همان نینجای میوه، یکی از محبوب ترین بازی های موبایل است. این بازی برای انواع موبایل ها (از جمله اندروید و آیفون) منتشر شده و طرفداران بسیاری دارد.

 

خبر خوب اینکه به تازگی نسخه کامپیوتری این بازی هم منتشر شده است و اکنون میتوانید آن را از سرزمین دانلود دریافت کنید.

 

بازی Fruit Ninja HD بر روی تمام کامپیوترهای دارای سیستم عامل ویندوز قابل اجرا است. این بازی کاملا مشابه نسخه موبایلی آن است. در این بازی شما نقش یک نینجای حرفه ای را دارید که باید با شمشیر خود میوه هایی که در تصویر ظاهر میشوند را نصف کنید!

 

در نسخه موبایلی این بازی، ضربه شمشیر برای نصف کردن میوه ها با کشیدن انگشت روی صفحه موبایل انجام میشود. اما در نسخه کامپیوتری آن، باید از ماوس برای نصف کردن میوه ها استفاده کنید.

 

البته این بازی هم سختی های مخصوص خودش را دارد. مثلا وقتی صفحه شلوغ میشود در بین میوه ها ممکن است بمب وجود داشته باشد و یک ضربه اشتباه همه چیز را خراب خواهد کرد.

 

بازی Fruit Ninja به صورت مرحله به مرحله است. در هر مرحله تعداد و سرعت حرکت میوه ها بیشتر میشود و نیاز به مهارت بالاتری دارد.

 

در ادامه مطلب میتوانید این بازی زیبا، محبوب، و کم حجم را دانلود کنید.

 

 

مدیر بازدید : 104 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم باب اسفنجی، ادیسه موانع

SpongeBob 3D Obstacle Odyssey PC Game

 

 

 

 

باب اسفنجی، شخصیت کارتونی بسیار محبوب و دوست داشتنی در بین کودکان و حتی بزرگسالان است. باب اسفنجی یک موجود دریایی عجیب و غریب و اسفنجی است که با دوستان خود در اعماق اقیانوس زندگی میکند.

 

مجموعه کارتون های باب اسفنجی (SpongeBob) طرفداران زیادی دارد. ماجراهایی که برای باب اسفنجی و دوستانش اتفاق میفتند همگی دارای تم طنز و خنده دار هستند.

 

کاراکتر باب اسفنجی برای اولین بار در سال 1984 طراحی شد. اما اولین اپیزود از سریال های کارتونی آن به صورت رسمی از سال 1999 در امریکا شروع به پخش کرد. از آن سال تا امروز 9 فصل از کارتون های باب اسفنجی ساخته شده است که در مجموع حدود 360 قسمت است. فصل نهم باب اسفنجی هم اکنون در حال پخش میباشد.

 

تا امروز بازی های کامپیوتری زیادی از روی شخصیت باب اسفنجی ساخته شده است. در این مطلب یکی از این بازی ها را برای شما آماده کرده ایم.

 

 

بازی باب اسفنجی در ادیسه موانع (SpongeBob 3D Obstacle Odyssey) یک بازی زیبا و کم حجم است. هر چند این بازی کمی قدیمی است (2006) ولی بسیار جذاب بوده و میتواند شما را برای ساعت ها سرگرم کند.

 

 

مدیر بازدید : 75 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی مرده متحرک، فصل غریزه نجات

The Walking Dead, Survival Instinct

 

 

 

 

سریال مرده متحرک (The Walking Dead) چند سال است که به صورت دنباله دار از شبکه های تلویزیونی دنیا پخش میشود و هنوز هم پخش آن ادامه دارد. این سریال را میتوان با سریال هایی مثل گمشده (Lost) و فرار از زندان (Prison Breack) مقایسه کرد.

 

ماجرای این سریال از این قرار است که دنیا رو به نابودی رفته و همه انسان ها تبدیل به زامبی شده اند. قهرمان داستان این سریال (Daryl Dixon) جزو معدود افرادی است که هنوز انسان است و باید برای زنده مانده تلاش کند. مبارزه و فرار او از دست مردگان متحرک یا همان زامبی ها، داستان اصلی بازی را شکل میدهد. در راه تلاش برای زنده ماندن، او از اسلحه های مختلفی که به دست میآورد نیز استفاده میکند.

 

بازی های مختلفی از روی این سریال تولید شده اند. اما فقط بازی کمپانی Telltale Games توانسته است حق مطلب را ادا کند.

 

داستان بازی The Walking Dead, Survival Instinct دقیقا از روی خط اصلی سریال ساخته شده است. در این بازی شما در دنیایی که توسط زامبی ها اشغال شده است تنها مانده اید و باید با کمک اسلحه هایی که پیدا میکنید جان خودتان را نجات دهید.

 

 

مدیر بازدید : 103 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی کانتر استریک 1.6

به همراه جدیدترین سرورهای ایرانی برای بازی آنلاین

Counter Strike 1.6 v7

 

 

 

 

 

آپدیت : لیست جدید سرورهای ایرانی اضافه شد !

 

در این مطلب، هدیه ویژه ای برای علاقمندان به بازی کانتر داریم:

ورژن هفتم از بازی کانتر استریک 1.6 ، به همراه 19 سرور رایگان ایرانی برای بازی آنلاین !

 

بازی کانتر یکی از محبوب ترین بازی های کامپیوتری تحت شبکه است. در این بازی تعدادی از بازیکنان در گروه تروریست و تعدادی هم در گروه پلیس قرار میگیرند. تروریست ها قصد بمب گذاری دارند و پلیس ها باید مانع این کار شوند.

 

بازی کانتر را علاوه بر شبکه Lan (مثل گیم نت ها) میتوان به صورت اینترنتی هم بازی کرد. در حال حاضر بیش از 15 هزار سرور اینترنتی برای نسخه های مختلف بازی کانتر وجود دارد. اما بیشتر آنها امکان اتصال را به بازیکنانی که از نسخه های قفل شکسته استفاده میکنند نمیدهند.

 

نسخه ای که در این مطلب از سایت سرزمین دانلود ارائه شده است، نگارش هفتم از بازی Counter Strike 1.6 است که تعداد زیادی سرور رایگان ایرانی هم در آن اضافه شده است. به این ترتیب برای بازی آنلاین نیازی به جستجو برای پیدا کردن سرور ندارید. فقط کافیست وارد یکی از سرورهایی که به صورت پیش فرض در بازی قرار داده شده است بشوید و با سایر بازیکنان ایرانی بازی کنید!

 

 

مدیر بازدید : 167 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

نسخه دوم بازی ندای وظیفه، برای کامپیوتر

Call Of Duty 2 for PC

 

 

 

 

بعد از استقبال کاربران از نسخه 1 بازی Call of Duty ، تصمیم گرفتیم نسخه دوم این بازی را نیز در سایت سرزمین دانلود منتشر کنیم.

 

بازی ندای وظیفه 2 (یا همان Call of Duty 2) در سال 2005 یعنی دو سال بعد از انتشار اولین نسخه از این بازی روانه بازار شد. این نسخه نیز مثل نسخه اول دارای سبک First-Person Shooter است. یعنی به شیوه تیراندازی بوده و شما نقش اول این بازی را بر عهده دارید.

 

اتفاقات این بازی نیز در مورد جنگ جهانی دوم است. و شما نقش سربازانی از ارتش سرخ، ارتش انگلستان، و ارتش امریکا را بازی میکنید. لازم به ذکر است که این بازی علاوه بر کامپیوتر، برای کنسول XBox 360 و همچنین برای گوشی های موبایل نیز تولید شده است.

 

در این مطلب، نسخه کامپیوتری این بازی را برای شما آماده کرده ایم که با توجه به قدیمی بودن آن، نیاز به سخت افزار پیشرفته ای ندارد و تقریبا بر روی تمام کامپیوتر ها قابل اجرا است.

 

در این بازی چهار روایت مختلف در مورد جنگ جهانی دوم وجود دارد. و در هر روایت، شما نقش جداگانه ای دارید.

 

این بازی در زمان انتشار خود، به دلیل گرافیک و سیستم بازی بسیار پیشرفته، به سرعت مورد توجه علاقمندان به بازی های جنگی قرار گرفت.

 

مدیر بازدید : 181 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Assassin's Creed 4 (پرچم دزدان دریایی)

Assassin's Creed IV: Black Flag

(مخصوص کامپیوتر، نسخه فشرده شده BlackBox)

 

 

 

 

نسخه چهارم بازی Assassin's Creed که با نام Black Flag (پرچم دزدان دریایی) منتشر شده است، در واقع بازگشت به گذشته است.

 

شخصیت اصلی این نسخه، یک دزد دریایی به نام Edward Kenway است که همان پدربزرگ کانر (کاراکتر نسخه سوم این بازی) میباشد. داستان این بازی مربوط به دوره دزدان دریایی (قرن هفدهم)  است. در این دوره جنگ های بزرگی که در اروپا اتفاق افتاده بود به پایان رسیده و بعضی از سربازان برای به دست آوردن ثروت راهی دریاها شدند و به کشتی های دزدان دریایی پیوستند.

 

بازی Assassin's Creed IV : Black Flag با گرافیکی بسیار مطلوب تر از نسخه سوم و با خط داستانی جذاب منتشر شده است. مهارت های شمشیر زنی و جلوه های صوتی بازی نیز در این نسخه بهبود چشمگیری داشته است.

 

مدیر بازدید : 115 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود مجموعه چیت، رمز، و کد تقلب برای بازی ها

CheMax 15.2

 

 

 

 

نسخه جدید مجموعه کد تقلب برای بازی ها، CheMax 15.2 منتشر شد!

 

حتما برای شما هم پیش آمده که در یکی از مراحل یک بازی کامپیوتری گیر کنید! ممکن است ساعت ها و حتی روزهای متوالی تلاش کنید ولی نتوانید مرحله مورد نظر را پشت سر بگذارید. این اتفاق مخصوصا در بازی های فکری بیشتر رخ میدهد.

 

حتی در بازی های اکشن هم گاهی آرزو میکنید که ای کاش نسوز بودید. یا قوی ترین اسلحه بازی را از همان ابتدا داشتید و خشاب های شما هرگز تمام نمیشد!

 

اگر شما هم از این دست بازیکنان هستید، این مطلب را از دست ندهید.

 

نرم افزار CheMax حاوی کدهای رمز و تقلب برای بیش از 6.500 بازی مختلف است. کدهایی که میتواند مراحل را برای شما باز کند، شما را نسوز (God Mode) کند، اسلحه هایی با خشاب بی نهایت به شما بدهد، شما را نامرئی کند، و ...

 

مدیر بازدید : 123 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود نسخه جدید بازی کرم ها (شورش)

Worms Revolution PC Game

 

 

 

 

وقتی در سال 1995 (یعنی 19 سال پیش) اولین نسخه از بازی کرم ها (Worms) منتشر شد، هیچ کس تصور نمیکرد این بازی روزی به چنین موفقیت بزرگی دست پیدا کند.

 

مضحک ترین نکته این بازی، کاراکتر ها و موضوع آن است! قهرمان های این داستان تعدادی کرم هستند که مثل قهرمان های فیلم های هالیوودی اسلحه به دست گرفته اند و با هم میجنگند!

 

شاید همین تقابل و تضاد باعث جذابیت و موفقیت بازی Worms شده باشد. کرم های نحیفی که اسلحه های غول آسا دارند!

 

از 19 سال پیش که اولین نسخه بازی Worms منتشر شد تا به امروز، 18 نسخه از این بازی تولید شده است. و این یعنی یک موفقیت چشمگیر و جهانی.

 

  جدیدترین نسخه از بازی کرم ها با عنوان شورش (Worms Revolution) را آماده کرده ایم که میتوانید به صورت رایگان دانلود و بازی کنید.

 

در بازی Worms Revolution نسبت به نسخه های قبلی، خشونت بیشتری وجود دارد. (هرچند این خشونت هم با وجود کاراکتر کرم ها خنده دار است)

اسلحه هایی که در این نسخه وجود دارند بسیار پیشرفته تر هستند و قدرت تخریب بیشتری دارند. ضمن اینکه گرافیک بازی نیز بسیار پیشرفت کرده و کاملا سه بعدی است.

 

 

 

مدیر بازدید : 191 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود نسخه اول بازی ندای وظیفه، برای کامپیوتر

Call Of Duty 1 for PC

 

 

 

 

شاید کمتر کسی پیش بینی میکرد که بعد از انتشار اولین نسخه از بازی ندای وظیفه (Call of Duty) این بازی آنقدر محبوب شود که به سرعت نسخه های مختلف و جدید آن برای تمام کنسول های بازی تولید شود.

 

بیشتر بازی خور های امروزی (مخصوصا نوجوانان) با مجموعه بازی های Call of Duty آشنا هستند. مخصوصا نسخه های جدید این بازی که در سری های Modern Warfare و Black Ops منتشر شده اند. ولی احتمالا بیشتر شما نسخه اول این بازی را به یاد نمی آورید.

 

اولین نسخه از بازی Call of Duty در سال 2003 منتشر شد. یعنی تقریبا 11 سال پیش. بنابر این چندان عجیب نیست که نوجوان های امروزی با این نسخه آشنا نباشند.

 

در این مطلب از سایت سرزمین دانلود، نسخه اول بازی Call of Duty را آماده کرده ایم. تا هم تجدید خاطره باشد برای نوجوان های دیروز، و هم اینکه نوجوان های امروز بتوانند با روند شروع داستان های این بازی آشنا شوند.

 

هرچند گرافیک و افکت های سه بعدی این بازی در زمان خود بی نظیر بودند، ولی در مقایسه با بازی های امروزی نباید انتظار گرافیک چندانی از Call of Duty 1 داشته باشید.

 

مدیر بازدید : 160 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی فکری شهر احمق ها

City of Fools PC Game

 

 

 

 

گول اسم این بازی را نخورید! هر چند این بازی در شهر احمق ها اتفاق می افتد، ولی شما به عنوان نقش اصلی این بازی باید آنقدر باهوش باشید که بتوانید معماهای موجود در این شهر را حل کنید!

 

بازی شهر احمق ها (City of Fools) یک بازی کاملا فکری است و جزو بازی های HOG (مخفف Hidden Object Games) دسته بندی میشود. این بازی به صورت صفحه به صفحه است. در هر صفحه باید اشیایی که ممکن است مخفی باشند را پیدا کنید و از آنها در جاهایی که نیاز است استفاده کنید.

(مثلا کلیدی که برای باز کردن یک قفل لازم است را در یکی از اتاق ها پیدا کنید)

 

در این بازی، شما نقش یک خبرنگار را بر عهده دارید که برای اولین بار وارد شهر احمق ها شده است. برای پیدا کردن پاسخ معماهای شهر، باید از مردم آن کمک بگیرید. ولی افسوس که همه آنها مشتی احمق هستند و راه حل های احمقانه به شما نشان میدهند!

 

این بازی در عین فکری بودن، داستان های جالب و خنده داری دارد که میتواند مدت ها شما را سرگرم کند.

مدیر بازدید : 278 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی مستربین (برای کامپیوتر)

Mr Bean PC Game

 

 

 

 

در ادامه معرفی بازی های قدیمی و خاطره انگیز، این بار بازی زیبا و خنده دار مستر بین را برای شما آماده کرده ایم.

 

در این بازی، شما نقش شخصیت Mr. Bean را بازی میکنید. اتفاقات و داستان این بازی بر اساس فیلم ها و انیمیشن های مستربین ساخته شده است. یعنی شما با مشکلاتی مواجه میشوید که قبلا آنها را در فیلم های مستربین دیده اید.

 

مثل فیلم های مستر بین، در این بازی هم عروسک و ماشین محبوب مستربین حضور پررنگی دارند. این بازی محیط کارتونی و سرگرم کننده ای دارد و برای علاقمندان به این شخصیت کمدی حتما جالب خواهد بود.

 

در ادامه مطلب میتوانید عکس هایی از این بازی را مشاهده کرده و در صورت تمایل آن را دانلود کنید.

 

 

مدیر بازدید : 56 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی بسیار زیبا و فکری Neverhood

 

 

 

 

بازی Neverhood در سال 1996 (یعنی تقریبا 18 سال پیش) منتشر شد. اما بدون شک، یکی از زیباترین بازی های کامپیوتری است که تا به امروز ساخته شده است.

 

با گذشت 18 سال از انتشار Neverhood، این بازی همچنان طرفداران سرسختی در سراسر جهان دارد. داستان بسیار زیبا، سیستم بازی خلاقانه، گرافیک منحصر به فرد، و معماهای پیچیده این بازی، از جمله دلایل محبوبیت این بازی هستند.

 

در بازی Neverhood، چالش اصلی بین کاراکتر اصلی بازی (Klaymen) و خالق این بازی (با نام مستعار Hoborg) رخ میدهد. ماجرا از این قرار است که Hoborg یک داستان را خلق کرده و اکنون Klaymen میخواهد داستان را تغییر دهد.

 

شخصیت اصلی بازی (Klaymen) در یک شهر خمیری با نام Neverhood سرگردان و تنها مانده است. در این شهر خمیری همه چیز عجیب است. و انگار همه چیز دست به دست هم داده اند تا Klaymen برای همیشه در این شهر باقی بماند.

 

بازی Neverhood از ابتدا تا انتها دارای معماهای عجیب و پیچیده است. شیوه عجیب روایت داستان، شما را به شدت درگیر این بازی خواهد کرد.

 

از نظر تکنیکی، محیط بازی Neverhood و تمام حرکات آن توسط خمیرهای واقعی ساخته و عکسبرداری شده است. همین موضوع، محیط بازی را بسیار تاثیرگذار میکند.

 

(متاسفانه گزارش هایی در مورد همزاد پنداری شدید برخی افراد با شخصیت Klaymen، و نشانه های افسردگی در آنان در اینترنت منتشر شده است. که این نشان دهنده شدت تاثیر داستان این بازی است. به همین دلیل اگر نشانه های افسردگی در شما وجود دارد، به هیچ عنوان این بازی به شما توصیه نمیشود)

 

شما باید با حل معماها و طی کردن مراحل این بازی، تاج پادشاهی شهر را که متعلق به شماست پس بگیرید. تنها شخصیت زنده این بازی، خود شما هستید. و با پیشرفت در بازی، به تدریج داستان کامل Neverhood برای شما روایت میشود.

(به شیوه ای بسیار جالب، درست در آخرین مرحله بازی است که شما متوجه ماجرای واقعی شهر Neverhood میشوید)

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این بازی را مشاهده کرده، و در صورت تمایل آن را دانلود کنید.

 

مدیر بازدید : 197 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی رزیدنت اویل، عملیات شهر راکون

(Resident Evil Operation Raccoon City (2012

 

 

 

 

قبلا نسخه های مختلفی از بازی رزیدنت اویل در سایت سرزمین دانلود منتشر شده است. در این مطلب نیز قصد داریم تا یکی دیگر از نسخه های این بازی محبوب را به شما معرفی کنیم:

بازی Resident Evil: Operation Raccoon City

 

هرچند بازی Resident Evil Operation Raccoon City بین نسخه های 5 و 6 این بازی منتشر شد، اما در واقع شانزدهمین نسخه منتشر شده از سری بازی های Resident Evil است. همانطور که میدانید غیر از نسخه های اصلی این بازی، نسخه های دیگری نیز توسط کمپانی CAPCOM منتشر شده است.

 

لیست کامل نسخه های بازی رزیدنت اویل که تا به امروز منتشر شده عبارتند از:

 

1996
Resident Evil

1997
Resident Evil: Director's Cut

1998
Resident Evil 2

1999
Resident Evil 3: Nemesis

2000
Resident Evil Survivor
Resident Evil Code: Veronica

2001
Resident Evil Code: Veronica X
Resident Evil Gaiden
Resident Evil Survivor 2 Code: Veronica

2002
Resident Evil (GameCube remake)
Resident Evil Zero

2003
Resident Evil: Dead Aim
Resident Evil Outbreak

2004
Resident Evil Outbreak File #2

2005
Resident Evil 4

2006
Resident Evil: Deadly Silence

2007
Resident Evil: The Umbrella Chronicles

2009
Resident Evil 5
Resident Evil: The Darkside Chronicles

2010
Resident Evil 5: Gold Edition

2011
Resident Evil: The Mercenaries 3D

2012
Resident Evil: Revelations
Resident Evil: Operation Raccoon City
Resident Evil 6

 

 

داستان بازی Resident Evil Operation Raccoon City درست همزمان با داستان نسخه های 2 و 3 این بازی اتفاق می افتد. یعنی ماجراهایی است که به صورت موازی با رزیدنت اویل 2 و 3 در حال رخ دادن است. به همین دلیل شخصیت هایی که در نسخه های دوم و سوم این بازی حضور دارند، در این نسخه نیز ایفای نقش میکنند.

 

اگر اویل 2 و 3 را بازی کرده باشید، بسیاری از اتفاقات نیمه تمام آن نسخه ها که در بازی Resident Evil Operation Raccoon City کشف میشوند شما را شگفت زده خواهند کرد.

 

اما بازی Resident Evil Operation Raccoon City به تنهایی نیز یک نسخه کاملا مستقل با خط داستانی بسیار مهیج و جذاب است. یعنی حتی اگر تا به امروز هیچ کدام از نسخه های این بازی را نیز تجربه نکرده باشید، این نسخه برای ایجاد نهایت هیجان کافی خواهد بود.

 

بازی Resident Evil Operation Raccoon City توانست موفقیت چشمگیری در زمینه فروش در سراسر دنیا داشته باشد. و یکی از پرسود ترین نسخه های رزیدنت اویل برای کمپانی CAPCOM بود.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این بازی را مشاهده کرده و نسخه کامل آن را دانلود کنید.

 

مدیر بازدید : 193 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی تیکن 3 برای کامپیوتر

 

Tekken 3 - بازی تیکن 3 برای کامپیوتر

 

 

Tekken از گروه بازی های مبارزه ای سه بعدی است که در ابتدا برای پلی استیشن تولید شد ولی به علت طرفداران بیشمارش نسخه PC آن نیز تولید شد. در این سری از بازی ها مبارزات بسیار واقع گرایانه می باشد و بازی از یک سبک داستانی برای مبارزات پیروی می کند. Tekken 3 نیز مانند نسخه های اول و دوم بازی از همان سیستم مبارزه ای پیروی می کند با این تفاوت که گرافیک و انیمیشن های آن بهتر شده و شخصیت های جدیدی به فهرست بازیکنان اضافه شده، به سرعت گیم پلی افزوده شده و موسیقی مدرن تری را دارا می باشد.

برخی از شخصیت های این بازی: Jack-5 با سبک مبارزه قدرت حیوانی، Asuka Kazama با سبک مبارزه هنر های رزمی سنتی کازاما، Ling Xiaoyu با سبک هنرهای مختلف رزمی چینی، Yoshimitsu با سبک نینجیتسو پیشرفته، Bryan Fury با سبک کیک بوکسینگ، Feng Wei با سبک کنپو چینی، Julia Chang با سبک کونگ فو و ... می باشند که هریک ملیت های متفاوتی نیز دارند.


 

مدیر بازدید : 195 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود نسخه جدید بازی کانتر (2012) ، به همراه تمام نقشه ها و امکان بازی آنلاین - Counter Strike 2012 + Maps & Online Play

 

 

 

کسی هست که معروف ترین بازی تحت شبکه در دنیا را نشناسد ؟ بازی محبوب Counter Strike که در ایران به کانتر معروف است، از همان سال 2004 که برای اولین بار عرضه شد تا امروز که نسخه 2012 آن آماده شده است، همیشه از محبوب ترین و پرطرفدار ترین بازی های کامپیوتری بوده است.

 

نسخه ای که در این مطلب برای شما آماده کرده ایم، به صورت تک نفره با Bot ها، و همچنین به صورت آنلاین قابل انجام است.

 

 

 

 

مدیر بازدید : 118 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی هالک، مخصوص کامپیوتر

Hulk PC Game

 

 

 

 

احتمالا همه شما با شخصیت هالک، این غول سبز شکست ناپذیر آشنا هستید.

 

در ادامه معرفی محبوب ترین بازی های کامپیوتری، در این مطلب یکی از بهترین نسخه های بازی Hulk را برای شما آماده کرده ایم.

 

کاراکتر هالک، دانشمندی است که با کشف یک فرمول جدید توانسته است خود را به یک غول قدرتمند سبز رنگ تبدیل کند. اما در هنگام تبدیل شدن از یک انسان معمولی به هالک، خلق و خوی انسانی خود را نیز از دست میدهد و به هیولایی خشن تبدیل میشود که هیچ چیز جلودارش نیست.

 

صحنه های اکشن و مبارزه در بازی Hulk بسیار زیبا و حرفه ای طراحی شده اند. و شما در هنگام کنترل شخصیت هالک، کاملا قدرت بی پایان او را حس میکنید. هالک میتواند هر چیزی را از روی زمین بلند کند و هر دیوار و ساختمانی را فرو بریزد. حتی هلیکوپتر ها و تانک های دشمنان نیز از قدرت هالک در امان نیستند.

 

دشمن شما در این بازی، افرادی هستند که میخواهد شما را دستگیر کرده و به فرمول جادویی هالک دست پیدا کنند.

 

کنترل بازی هالک بسیار آسان و لذت بخش است. این بازی را میتوانید توسط کیبورد و بدون نیاز به جوی استیک به راحتی انجام دهید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این بازی را مشاهده کرده و سپس نسخه کامل آن را دانلود کنید.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا این سایت از نظر سیستم دهی چگونه است؟
    نحوه ی آشنایی شما با ما
    جستجو گر گوگل




    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 561
  • بازدید کلی : 38,516
  • کدهای اختصاصی

    ابزار منو ثابت

  • کد نمایش افراد آنلاین
  • مستند جنگ نرم

    کيخا دانلود

    پونیشا :: نیروی کار مجازی

    نمایش تبليغات شناور

    صفحات پاپ آپ

    هاست رایگان هاست رايگان مشاهده صفحه