loading...
خدمات کامپیوتری کیخواه
مدیر بازدید : 128 جمعه 12 تیر 1394 نظرات (0)

 

نرم افزار رایگان هک کلش اف کلنز

نرم افزار اندروید هک کلش اف کلنز همراه با آموزش

http://s6.picofile.com/file/8187091342/x99.jpg

 

جم نامحدود + پول(طلا) نامحدود + اکسیر نامحدود

مدیر بازدید : 132 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (4)

نرم افزار مدیریت دانلود IDM (اینترنت دانلود منیجر)

Internet Download Manager 6.15

 

 

 

نرم افزار IDM (اینترنت دانلود منیجر) بدون شک بهترین و قوی ترین نرم افزار برای مدیریت دانلود است.

 

توسط این نرم افزار میتوانید فایل های مورد نظر خود را با سرعت بیشتری دانلود کنید. همچنین امکان دسته بندی دانلود ها، تنظیم ساعت شروع و پایان دانلود، و قابلیت Resume (ادامه دانلود در صورت قطع شدن) را دارد.

 

از دیگر قابلیت های بسیار مهم این نرم افزار، میتوان به امکان دانلود فیلم و موسیقی های آنلاین (مثل فیلم های یوتیوب و فیسبوک) اشاره کرد.

 

 

مدیر بازدید : 140 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار کپی دیسک های خش دار

IsoBuster Pro 3.3

 

 

 

همه ما سروکله زدن با CD و DVD های خش دار را تجربه کرده ایم. خط و خش روی دیسک ممکن است بر اثر ضربه، استفاده زیاد، یا مرور زمان ایجاد شود. وقتی خش روی دیسک زیاد باشد چشم الکترونیکی که وظیفه خواندن اطلاعات دیسک را بر عهده دارد نمیتواند اطلاعات را به درستی بخواند. به همین دلیل نمیتوان به فایل ها و اطلاعات روی دیسک های خش دار دسترسی پیدا کرد.

 

ویندوز از یک روش استاندارد برای خواندن و نمایش اطلاعات دیسک استفاده میکند. به همین دلیل وقتی در حالت عادی ویندوز نتواند یک دیسک را بخواند امکان کپی برداری از آن هم وجود نخواهد داشت.

 

اما بعضی از نرم افزارها هستند که بدون توجه به روش ویندوز در دسترسی به اطلاعات، به صورت مستقیم سطح دیسک را جستجو میکنند و فایل ها را میخوانند.

 

نرم افزار IsoBuster از جمله این نرم افزارهاست. نرم افزار ایزو باستر از یک روش اختصاصی برای خواندن اطلاعات دیسک های خش دار استفاده میکند. و میتواند اطلاعات و فایل ها را از این دیسک ها (CD و DVD) کپی کند.

 

 

مدیر بازدید : 224 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

             دانلود تم بازی Call Of Duty برای ویندوز 7 و 8

Call Of Duty Windows Theme

 

 

 

 

اگر از علاقمندان به بازی ندای وظیفه (Call Of Duty) هستید، شاید دوست داشته باشید تا ویندوز شما حال و هوای این بازی را به خود بگیرد.

 

در این مطلب، تم بسیار زیبای Call Of Duty را برای شما آماده کرده ایم. این تم میتواند عکس زمینه (بک گراند)، آیکون ها، و صفحه Login Screen ویندوز را به شکل بازی Call Of Duty در بیاورد.

 

این Theme به صورت فایل اجرایی (با پسوند exe) بوده و نصب آن بسیار ساده است. همچنین در صورت عدم رضایت از ظاهر آن، میتوانید به راحتی آن را غیر فعال کنید.



مدیر بازدید : 144 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود مرورگر موزیلا فایرفاکس 21، مخصوص اندروید

Mozilla Firefox 21 Android

 

 

نسخه جدید فایرفاکس اندروید، Mozilla Firefox 21 Android منتشر شد!

 

با کمی تاخیر و بعد از انتشار فایرفاکس 21 برای ویندوز، بالاخره نسخه جدید مرورگر اینترنتی فایرفاکس مخصوص گوشی ها و تبلت های اندرویدی ارائه شد. موزیلا فایرفاکس 21 با قابلیت های جدید و رفع برخی اشکالات نسخه های قبلی، هم اکنون از سایت سرزمین دانلود قابل دریافت است.

 

فایرفاکس 21 اندروید، دارای سرعت بارگذاری بالاتر و سیستم امنیتی پیشرفته تر است. که کمک میکند صفحات اینترنتی و وب سایت ها را راحت تر و با سرعت و امنیت بالاتر توسط موبایل خود مشاهده کنید.

 

ضمن اینکه این نسخه، از استاندارد های جدید صفحات وب (مثل HTML ، CSS ، Java Script و همچنین APIها) پشتیبانی میکند.

 

 

مدیر بازدید : 98 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار دسترسی به ایمیل های یاهو در موبایل (اندروید)

Yahoo Mail 2.5 Android

 

 

 

اگر با موبایل اندروید خود امکان دسترسی به اینترنت را دارید، توسط نرم افزار Yahoo! Mail میتوانید به ایمیل های خود در یاهو دسترسی داشته و اقدام به دریافت، ارسال، و مدیریت ایمیل های خود کنید.

 

هر چند بدون نرم افزار و تنها از طریق مرورگر اینترنت موبایل هم میتوانید وارد ایمیل یاهو شوید، ولی نرم افزار Yahoo! Mail به شما کمک میکند تا به سرعت و بدون باز کردن صفحات وب به ایمیل های خود دسترسی داشته باشید.

 

این نسخه از نرم افزار Yahoo! Mail ، مخصوص موبایل هایی است که سیستم عامل اندروید دارند.

 

 

 

 

مدیر بازدید : 145 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی عصر یخبندان، مخصوص موبایل (اندروید)

Ice Age Village Android

 

 

مجموعه انیمیشن های عصر یخبندان (Ice Age) جزو محبوب ترین انیمیشن های چند سال اخیر هستند. علاوه بر کودکان، حتی بزرگتر ها هم علاقه زیادی به این مجموعه کارتون ها دارند.

 

به تازگی بازی عصر یخبندان برای سیستم عامل Android تولید شده است. این بازی بر روی موبایل های اندرویدی و همچنین تبلت هایی که دارای سیستم عامل اندروید هستند قابل نصب میباشد.

 

ماجرای اصلی این بازی، ساخت یک دهکده با تمام امکانات است. شخصیت های اصلی Ice Age یعنی مندی، الی، دیه گو، و سید در این بازی حضور دارند و شما باید به آنها کمک کنید تا دهکده را هر چه بهتر بسازند و مدیریت کنند.

 

مدیر بازدید : 105 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار گوگل ارث، مخصوص موبایل (اندروید)

Google Earth 7.1 Android

 

 

 

 

احتمالا بیشتر شما با نرم افزار گوگل ارث (Google Earth) آشنا هستید. توسط این نرم افزار میتوانید نقاط مختلف کره زمین را با استفاده از ماهواره های اختصاصی گوگل مشاهده کنید. دوربین های بسیار پیشرفته ای بر روی این ماهواره ها نصب شده که میتواند نقاط مختلف کره زمین را رصد کرده و اطلاعات جغرافیایی، آب و هوا، و حتی جزئیات کوچه ها و خیابان ها را با بزرگنمایی نمایش دهد. حتی میتوانید منزل و محله خود را با کمک این دوربین ها پیدا کنید.

 

این نرم افزار برای آشنایی با نقاط مختلف کره زمین بسیار مناسب است. و با آن میتوانید در هر زمان که مایل هستید دور دنیا را بچرخید!

 

در این مطلب، نسخه اندرویدی این نرم افزار را برای شما آماده کرده ایم. که بر روی موبایل ها و تبلت هایی که سیستم عامل Android دارند قابل استفاده است. البته برای مشاهده جزئیات نقشه ها باید به اینترنت متصل باشید. (توسط GPRS و یا WiFi)

 

 

مدیر بازدید : 76 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار وایبر، برای مکالمه و ارسال SMS رایگان با موبایل (اندروید)

Viber 3.1 Android

 

 

 

 

نسخه جدید نرم افزار وایبر برای اندروید منتشر شد. (نسخه 3.1)

 

اگر امکان اتصال به اینترنت با موبایل خود را دارید، میتوانید از نرم افزار وایبر جهت تماس تلفنی و ارسال SMS به صورت رایگان استفاده کنید.

 

این نرم افزار به جای استفاده از سرویس اپراتور موبایل، از اتصال اینترنت برای برقراری تماس و ارسال پیامک استفاده میکند. به این ترتیب شما میتوانید بدون هیچ هزینه ای با دیگران تماس بگیرید و یا SMS ارسال کنید.

 

برای استفاده از نرم افزار وایبر برای مکالمه تلفنی و یا ارسال SMS، باید موبایل شما به اینترنت متصل باشد. همچنین باید مخاطب شما نیز از طریق موبایل به اینترنت متصل بوده و نرم افزار وایبر را بر روی گوشی خود داشته باشد. در واقع شما میتوانید با هر کاربر دیگری که نرم افزار وایبر را روی گوشی خود دارد به صورت رایگان تماس بگیرید و یا SMS ارسال کنید.

 

نرم افزار وایبر در واقع نوعی برنامه پیغام رسان (مسنجر) است. با این تفاوت که امکان تماس تلفنی و ارسال پیامک به صورت پیش فرض در آن شبیه سازی شده است تا استفاده از آن راحت تر باشد.

 

(نسخه ای که در این مطلب ارائه شده است بر روی موبایل و تبلت های اندرویدی قابل نصب است)

 

مدیر بازدید : 88 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (1)

دانلود نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

BlueStacks App Player 0.7.9

 

 

 

 

نسخه جدید نرم افزار BlueStacks منتشر شد! (ورژن 0.7.9)

 

نرم افزار BlueStacks یکی از بهترین نرم افزارهایی است که هر دارنده موبایل اندرویدی می تواند روی کامپیوتر خود داشته باشد! توسط نرم افزار BlueStacks می توانید برنامه ها و بازی های اندروید را روی کامپیوتر خود و در محیط ویندوز اجرا کنید.

 

یکی از دغدغه های دارندگان گوشی های موبایل، این است که قبل از نصب برنامه یا بازی مورد نظر در گوشی خود، محیط آن را ببینند و تست کنند. نرم افزار BlueStacks امکان اجرای برنامه های اندرویدی در کامپیوتر را به شما می دهد. به این ترتیب شما قبل از نصب برنامه یا بازی مورد نظرتان در موبایل، می توانید آن را در کامپیوتر خود اجرا کنید و ببینید آیا همان برنامه مورد نظر شما هست یا خیر. به این ترتیب از نصب و حذف های مکرر خلاص می شوید و فقط برنامه هایی را نصب می کنید که محیط آنها را دیده اید و خوشتان آمده است.

 

اگر یک برنامه یا بازی اندرویدی را با کمک BlueStacks در ویندوز نصب و تست کردید و مورد قبولتان بود، می توانید به راحتی با کمک همین نرم افزار آن را به موبایل اندرویدی خود انتقال دهید. این انتقال هم به وسیله کابل USB و هم به صورت بیسیم (WiFi یا Bluetooth) امکان پذیر است.

 

مدیر بازدید : 116 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (0)

آنتی ویروس AVG مخصوص موبایل (اندروید)

AVG AntiVirus PRO 3.2 Android

 

 

 

 

به دنبال یک آنتی ویروس و نرم افزار امنیتی قابل اطمینان برای موبایل اندرویدی خود هستید؟

نرم افزار AVG AntiVirus PRO را امتحان کنید!

 

آنتی ویروس AVG مخصوص موبایل های اندرویدی نه تنها از اطلاعات موبایل شما در برابر ویروس ها و برنامه های مخرب جلوگیری میکند، بلکه مجموعه ای از امکانات برای بهینه سازی موبایل را نیز دارد.

 

 

مدیر بازدید : 86 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار قفل گذاری اندروید

Smart Lock 3.1 Android

 

 

 

 

همه ما اطلاعات مهم و شخصی در موبایل خود داریم که نمیخواهیم دیگران به آن دسترسی داشته باشند. بنابر این چاره ای جز استفاده از نرم افزارهای قفل گذاری نداریم.

 

نرم افزارهای قدیمی قفل گذاری موبایل، فقط میتوانستند بر روی فولدرهای شخصی (مثل گالری) قفل گذاری کنند. اما نرم افزار های جدید میتوانند تمام قسمت های موبایل و حتی برنامه های درون گوشی را قفل کنند. قفل گذاری بر روی برنامه های گوشی بسیار مهم است. مخصوصا برنامه هایی مثل مسنجر ها (وایبر، ویچت)، ایمیل، برنامه های شبکه اجتماعی (اینستاگرام، فیس بوک) و ... که حاوی اطلاعات مهم و شخصی ما هستند باید از دسترس دیگران دور باشند.

 

اگر شما موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، نرم افزار Smart Lock Android میتواند امنیت موبایل شما را تامین کند. به این ترتیب فقط خودتان به قسمت های محافظت شده دسترسی خواهید داشت.

 

 

مدیر بازدید : 120 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار نمایش رتبه سایت در موتورهای جستجو

Inspyder Rank Reporter 3.2

 

 

 

 

همه مدیران وب سایت (وب مسترها) دوست دارند وضعیت سایت خود را در موتورهای جستجو بدانند. مثلا بفهمند در جستجوی فلان کلمه، چه رتبه ای دارند. به این ترتیب بهتر میتوانند سایت یا وبلاگ خود را مدیریت کنند.

 

ابزارهای زیادی وجود دارند که میتوانند در این زمینه به Webmaster ها کمک کنند. برخی از این ابزارها آنلاین هستند و برخی دیگر به صورت نرم افزار تحت ویندوز. در این مطلب، قصد داریم تا یکی از نرم افزارهای مفید برای وبمستر ها را معرفی کنیم.

 

نرم افزار Inspyder Rank Reporter میتواند وضعیت سایت شما از نظر موتورهای جستجو را گزارش دهد. کار با این نرم افزار ساده است. هرچند برای یک وب مستر حرفه ای، سادگی نرم افزار چندان ملاک نیست!

 

برای دیدن وضعیت سایت خود در موتورهای جستجو، کافیست آدرس سایت (یا وبلاگ) و چند کلمه کلیدی مربوط به سایت تان را وارد این نرم افزار کنید. بعد از چند دقیقه، این نرم افزار گزارش کاملی در مورد رتبه (Rank) شما در جستجوی آن کلمات کلیدی ارائه خواهد کرد.

 

اگر مثلا سایت شما در زمینه دانلود آهنگ است، توسط این نرم افزار میتوانید بررسی کنید که با کلمه کلیدی "دانلود آهنگ جدید" سایت شما چه رتبه ای در گوگل، یاهو، بینگ، و ... دارد. و سایت های رقیب چه وضعیتی دارند!

 

نسخه جدید این نرم افزار را میتوانید اکنون از خدمات کامپیوتری کیخواه دریافت کنید.

 

مدیر بازدید : 126 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار طراحی منو و ساخت DVD فیلم

DVDStyler 2.6

 

 

برای اینکه بتوانید فیلم های خود را روی DVD رایت کنید به صورتی که این DVD روی دستگاه های خانگی قابل نمایش باشد، باید از نرم افزارهای مخصوص این کار کمک بگیرید. این نرم افزارها میتوانند یک DVD فیلم استاندارد بسازند که روی همه دستگاه های DVD قابل پخش باشد.

 

یکی از این نرم افزارها، DVDStyler است. نرم افزار DVDStyler نه تنها میتواند فیلم های کامپیوتری شما را به صورت یک DVD تصویری استاندارد در بیاورد، بلکه قادر است منوهای زیبایی نیز برای آن طراحی کند.

 

در واقع مهم ترین تفاوت نرم افزار DVDStyler با سایر برنامه های ساخت فیلم DVD، امکانات وسیع آن برای ساخت منوی DVD است.

 

در ادامه مطلب میتوانید با مهم ترین قابلیت های این نرم افزار آشنا شوید.

 

 

مدیر بازدید : 48 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

آموزش جلوگیری از هک شدن موبایل

 

 

 

 

امروزه با فراگیر شدن گوشی های هوشمند، اغلب افراد صاحب یکی این گوشی ها هستند و روزانه ده ها برنامه را در آنها اجرا می کنند. اگر موبایل شما دارای سیستم عامل اندروید، iOS، سیمبین، یا ویندوز موبایل است، پس شما هم صاحب یک گوشی هوشمند هستید.
 
موبایل شما به طور ناخواسته ممکن است دچار حمله های هکری قرار بگیرد و اطلاعات شخصی خود را از دست بدهید. ما سعی کردیم تا در این مطلب به کاربران کمک کنیم تا با رعایت برخی مسائل امنیتی، از هک شدن موبایل خود جلوگیری کنند. پس به ادامه مطلب بروید
 
 

 

مدیر بازدید : 115 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود مجموعه چیت، رمز، و کد تقلب برای بازی ها

CheMax 15.2

 

 

 

 

نسخه جدید مجموعه کد تقلب برای بازی ها، CheMax 15.2 منتشر شد!

 

حتما برای شما هم پیش آمده که در یکی از مراحل یک بازی کامپیوتری گیر کنید! ممکن است ساعت ها و حتی روزهای متوالی تلاش کنید ولی نتوانید مرحله مورد نظر را پشت سر بگذارید. این اتفاق مخصوصا در بازی های فکری بیشتر رخ میدهد.

 

حتی در بازی های اکشن هم گاهی آرزو میکنید که ای کاش نسوز بودید. یا قوی ترین اسلحه بازی را از همان ابتدا داشتید و خشاب های شما هرگز تمام نمیشد!

 

اگر شما هم از این دست بازیکنان هستید، این مطلب را از دست ندهید.

 

نرم افزار CheMax حاوی کدهای رمز و تقلب برای بیش از 6.500 بازی مختلف است. کدهایی که میتواند مراحل را برای شما باز کند، شما را نسوز (God Mode) کند، اسلحه هایی با خشاب بی نهایت به شما بدهد، شما را نامرئی کند، و ...

 

مدیر بازدید : 67 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (1)

دانلود نرم افزار فشرده سازی وین زیپ

WinZip Pro 18

 

 

 

 

از بین صدها نرم افزار فشرده سازی، دو نرم افزار هستند که از بقیه معروف تر و محبوب تر هستند. یکی نرم افزار وین رر (WinRar) و دیگری نرم افزار وین زیپ (WinZip) . دلیل اصلی محبوبیت این نرم افزارها سابقه طولانی آنهاست. چرا که هر دو جزو اولین نرم افزارهای فشرده سازی هستند که در صنعت نرم افزار تولید شدند.

 

نرم افزارهای WinRar و WinZip از نظر امکانات و میزان فشرده سازی تفاوت چندانی با هم ندارند. شاید بتوان گفت که 99 درصد امکانات در این نرم افزارها یکسان است. اما کاربران با توجه به سلیقه خود و اینکه فشرده سازی را با چه نرم افزاری یاد گرفته اند معمولا از یکی از این دو نرم افزار استفاده میکنند.

 

نسخه جدید نرم افزار WinZip (نسخه 18) به تازگی منتشر شده است و در این مطلب میتوانید آن را به صورت رایگان دانلود کنید.

 

مدیر بازدید : 103 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود دات نت فریم ورک 3.5، مخصوص ویندوز 8

Microsoft .NET Framework 3.5 for Windows 8

 

 

یکی از بزرگترین مشکلاتی که کاربران بعد از نصب ویندوز 8 با آن مواجه میشوند، نبودن دات نت فریم ورک 3.5 است.

 

بسیاری از نرم افزارهایی که تا قبل از ارائه ویندوز 8 تولید شده بودند برای اجرای صحیح نیاز به Microsoft .NET Framework 3.5 دارند.

 

به همین دلیل در این مطلب، برنامه نصب Microsoft .NET Framework 3.5 مخصوص ویندوز 8 را برای شما آماده کرده ایم.

 

 

مدیر بازدید : 63 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار آپدیت درایورها

DriverMax 7.2

 

 

 

 

نرم افزار DriverMax یک ابزار خوب برای آپدیت کردن درایور سخت افزارهای سیستم است. این نرم افزار میتواند به صورت اتوماتیک درایورهای جدید متناسب با کامپیوتر شما را از طریق اینترنت شناسایی کرده و در صورت تمایل کاربر، آنها را دانلود و نصب کند.

 

اگر ویندوز خود را ارتقا داده اید و یکی از سخت افزارهای شما (مثلا کارت گرافیک، صدا، مودم و ..) به درستی کار نمیکنند، این نرم افزار میتواند درایور آن را از اینترنت پیدا کرده و دانلود کند.

 

اما قابلیت مهم این نرم افزار که آن را از برنامه های مشابه متمایز میکند، امکان بکاپ گیری از درایورهای نصب شده سیستم است. توسط این قابلیت، شما میتوانید در زمانی که همه سخت افزارهای شما به خوبی کار میکنند یک نسخه پشتیبان (Backup) از همه درایورهای نصب شده بگیرید. تا اگر روزی با مشکلی مواجه شدید بتوانید به راحتی درایور ها را بازگردانی کنید.

 

این کار در وقت شما هم صرفه جویی خواهد کرد. زیرا میتوانید هر بار که ویندوز نصب میکنید از درایور بکاپ گرفته شده استفاده کنید و همه درایورها را به صورت یکجا نصب کنید. بدون اینکه نیاز به نصب تک تک آنها باشد.

 

یا اگر لپتاپ یا کامپیوتر خود را در حالی که درایورهای آن نصب بوده خریداری کرده اید و حالا میخواهید ویندزو آن را عوض کنید ولی درایورها را ندارید، میتوانید از این نرم افزار برای کپی برداری از درایور های نصب شده سیستم استفاده کنید.

 

مدیر بازدید : 102 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود مرورگر گوگل کروم، نسخه 27 نهایی

Google Chrome 27 Final

 

 

جدیدترین نسخه از مرورگر محبوب گوگل کروم، یعنی Google Chrome 27 منتشر شد!

 

از مهم ترین دلایل پیشرفت سریع و محبوبیت مرورگر کروم، میتوان به سرعت بالای آن، و ارائه هزاران افزونه (Addon) رایگان اشاره کرد. در کنار این امکانات، از قدرت و پشتوانه مالی شرکت گوگل نیز نمیتوان چشم پوشی کرد. که باعث شد مرورگر کروم در طی مدت کوتاهی محبوب و فراگیر شود.

 

در این مطلب میتوانید جدیدترین نسخه از مرورگر گوگل کروم را دانلود کنید.

 

 

 

مدیر بازدید : 91 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود مرورگر موزیلا فایرفاکس 21، مخصوص اندروید

Mozilla Firefox 21 Android

 

 

نسخه جدید فایرفاکس اندروید، Mozilla Firefox 21 Android منتشر شد!

 

با کمی تاخیر و بعد از انتشار فایرفاکس 21 برای ویندوز، بالاخره نسخه جدید مرورگر اینترنتی فایرفاکس مخصوص گوشی ها و تبلت های اندرویدی ارائه شد. موزیلا فایرفاکس 21 با قابلیت های جدید و رفع برخی اشکالات نسخه های قبلی، هم اکنون از سایت سرزمین دانلود قابل دریافت است.

 

فایرفاکس 21 اندروید، دارای سرعت بارگذاری بالاتر و سیستم امنیتی پیشرفته تر است. که کمک میکند صفحات اینترنتی و وب سایت ها را راحت تر و با سرعت و امنیت بالاتر توسط موبایل خود مشاهده کنید.

 

ضمن اینکه این نسخه، از استاندارد های جدید صفحات وب (مثل HTML ، CSS ، Java Script و همچنین APIها) پشتیبانی میکند.

 

 

مدیر بازدید : 114 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود مرورگر دلفین (اندروید)

Dolphin Browser 10.1 Android

 

 

 

 

امروزه بسیاری از افراد از موبایل خود برای مرور اینترنت و دسترسی به سایت ها استفاده میکنند. اولین نرم افزاری که برای گشت و گذار در اینترنت به آن احتیاج دارید، همان مرورگر (Browser) است.

 

همه موبایل ها به صورت پیش فرض دارای یک مرورگر از پیش نصب شده هستند. اما اگر به دنبال یک مرورگر حرفه ای و قوی برای دستگاه اندرویدی خود هستید، این مطلب را دنبال کنید.

 

مرورگر Dolphin Browser یکی از بهترین مرورگرهای اینترنت بوده و بر روی موبایل و تبلت های اندرویدی قابل استفاده است. از مزیت های مرورگر دلفین میتوان به سرعت بالا، دریافت فرامین صوتی، و حذف تبلیغات اشاره کرد.

 

مرورگر Dolphin از زمان انتشار تا ابتدای سال 2014 بیش از 30 میلیون بار از Google Play دانلود شده است. به دلیل تحریم IP های ایران امکان دانلود مستقیم این مرورگر از مارکت های آنلاین وجود ندارد. اما میتوانید آن را در ادامه مطلب از خدمات کامپیوتری کیخواه دریافت کنید.

 

مدیر بازدید : 78 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود تری دی مکس 2015 نسخه نهایی

Autodesk 3ds Max 2015

 

 

 

 

نسخه جدید محبوب ترین نرم افزار سه بعدی سازی، Autodesk 3ds Max 2015 منتشر شد!

 

بدون شک، نرم افزار 3D Max محبوب ترین نرم افزار سه بعدی سازی است. این نرم افزار در بین طراحان انیمیشن، مهندسان رشته های مختلف، و دانشجویان علوم صنعتی بسیار محبوب و پرکاربرد است.

 

از جمله مشاغلی که با 3D Max سروکار دارند میتوان به این موارد اشاره کرد:

طراحی گرافیک

انیمیشن سازی

طراحی صنعتی

طراحی داخلی و دکوراسیون

طراحی ساختمان

طراحی قطعات صنعتی

طراحی وسایل (مبلمان، کابینت، در و پنجره)

طراحی سازه

مدل سازی سه بعدی

و ...

 

هر چند نرم افزار 3D Max در علوم مختلف کاربرد دارد، اما یکی از مهم ترین کاربردهای آن در کشور ما، طراحی نمونه مدل ها جهت ارائه و تایید مشتری است. افرادی که در زمینه طراحی دکور، طراحی غرفه، طراحی میز و صندلی و کابینت، طراحی نمای ساختمان، و... فعالیت میکنند از نرم افزار 3D Max برای نمایش طرح اولیه به مشتری استفاده میکنند.

 

نسخه جدید نرم افزار تری دی مکس، یعنی 3ds Max 2015 با مجموعه ای از امکانات جدید منتشر شده است.

 

در ادامه مطلب میتوانید با مهم ترین قابلیت های نسخه جدید 3D Max آشنا شده و در صورت تمایل آن را دانلود کنید.

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا این سایت از نظر سیستم دهی چگونه است؟
    نحوه ی آشنایی شما با ما
    جستجو گر گوگل




    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 559
  • بازدید کلی : 38,514
  • کدهای اختصاصی

    ابزار منو ثابت

  • کد نمایش افراد آنلاین
  • مستند جنگ نرم

    کيخا دانلود

    پونیشا :: نیروی کار مجازی

    نمایش تبليغات شناور

    صفحات پاپ آپ

    هاست رایگان هاست رايگان مشاهده صفحه