loading...
خدمات کامپیوتری کیخواه
مدیر بازدید : 105 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار گوگل ارث، مخصوص موبایل (اندروید)

Google Earth 7.1 Android

 

 

 

 

احتمالا بیشتر شما با نرم افزار گوگل ارث (Google Earth) آشنا هستید. توسط این نرم افزار میتوانید نقاط مختلف کره زمین را با استفاده از ماهواره های اختصاصی گوگل مشاهده کنید. دوربین های بسیار پیشرفته ای بر روی این ماهواره ها نصب شده که میتواند نقاط مختلف کره زمین را رصد کرده و اطلاعات جغرافیایی، آب و هوا، و حتی جزئیات کوچه ها و خیابان ها را با بزرگنمایی نمایش دهد. حتی میتوانید منزل و محله خود را با کمک این دوربین ها پیدا کنید.

 

این نرم افزار برای آشنایی با نقاط مختلف کره زمین بسیار مناسب است. و با آن میتوانید در هر زمان که مایل هستید دور دنیا را بچرخید!

 

در این مطلب، نسخه اندرویدی این نرم افزار را برای شما آماده کرده ایم. که بر روی موبایل ها و تبلت هایی که سیستم عامل Android دارند قابل استفاده است. البته برای مشاهده جزئیات نقشه ها باید به اینترنت متصل باشید. (توسط GPRS و یا WiFi)

 

 

مدیر بازدید : 76 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار وایبر، برای مکالمه و ارسال SMS رایگان با موبایل (اندروید)

Viber 3.1 Android

 

 

 

 

نسخه جدید نرم افزار وایبر برای اندروید منتشر شد. (نسخه 3.1)

 

اگر امکان اتصال به اینترنت با موبایل خود را دارید، میتوانید از نرم افزار وایبر جهت تماس تلفنی و ارسال SMS به صورت رایگان استفاده کنید.

 

این نرم افزار به جای استفاده از سرویس اپراتور موبایل، از اتصال اینترنت برای برقراری تماس و ارسال پیامک استفاده میکند. به این ترتیب شما میتوانید بدون هیچ هزینه ای با دیگران تماس بگیرید و یا SMS ارسال کنید.

 

برای استفاده از نرم افزار وایبر برای مکالمه تلفنی و یا ارسال SMS، باید موبایل شما به اینترنت متصل باشد. همچنین باید مخاطب شما نیز از طریق موبایل به اینترنت متصل بوده و نرم افزار وایبر را بر روی گوشی خود داشته باشد. در واقع شما میتوانید با هر کاربر دیگری که نرم افزار وایبر را روی گوشی خود دارد به صورت رایگان تماس بگیرید و یا SMS ارسال کنید.

 

نرم افزار وایبر در واقع نوعی برنامه پیغام رسان (مسنجر) است. با این تفاوت که امکان تماس تلفنی و ارسال پیامک به صورت پیش فرض در آن شبیه سازی شده است تا استفاده از آن راحت تر باشد.

 

(نسخه ای که در این مطلب ارائه شده است بر روی موبایل و تبلت های اندرویدی قابل نصب است)

 

مدیر بازدید : 88 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (1)

دانلود نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

BlueStacks App Player 0.7.9

 

 

 

 

نسخه جدید نرم افزار BlueStacks منتشر شد! (ورژن 0.7.9)

 

نرم افزار BlueStacks یکی از بهترین نرم افزارهایی است که هر دارنده موبایل اندرویدی می تواند روی کامپیوتر خود داشته باشد! توسط نرم افزار BlueStacks می توانید برنامه ها و بازی های اندروید را روی کامپیوتر خود و در محیط ویندوز اجرا کنید.

 

یکی از دغدغه های دارندگان گوشی های موبایل، این است که قبل از نصب برنامه یا بازی مورد نظر در گوشی خود، محیط آن را ببینند و تست کنند. نرم افزار BlueStacks امکان اجرای برنامه های اندرویدی در کامپیوتر را به شما می دهد. به این ترتیب شما قبل از نصب برنامه یا بازی مورد نظرتان در موبایل، می توانید آن را در کامپیوتر خود اجرا کنید و ببینید آیا همان برنامه مورد نظر شما هست یا خیر. به این ترتیب از نصب و حذف های مکرر خلاص می شوید و فقط برنامه هایی را نصب می کنید که محیط آنها را دیده اید و خوشتان آمده است.

 

اگر یک برنامه یا بازی اندرویدی را با کمک BlueStacks در ویندوز نصب و تست کردید و مورد قبولتان بود، می توانید به راحتی با کمک همین نرم افزار آن را به موبایل اندرویدی خود انتقال دهید. این انتقال هم به وسیله کابل USB و هم به صورت بیسیم (WiFi یا Bluetooth) امکان پذیر است.

 

مدیر بازدید : 116 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (0)

آنتی ویروس AVG مخصوص موبایل (اندروید)

AVG AntiVirus PRO 3.2 Android

 

 

 

 

به دنبال یک آنتی ویروس و نرم افزار امنیتی قابل اطمینان برای موبایل اندرویدی خود هستید؟

نرم افزار AVG AntiVirus PRO را امتحان کنید!

 

آنتی ویروس AVG مخصوص موبایل های اندرویدی نه تنها از اطلاعات موبایل شما در برابر ویروس ها و برنامه های مخرب جلوگیری میکند، بلکه مجموعه ای از امکانات برای بهینه سازی موبایل را نیز دارد.

 

 

مدیر بازدید : 69 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آموزش تصویری بستن کراوات و گره پاپیون

How to Tie - Video Training

 

 

 

 

بسیاری از افراد ترجیح میدهند که در میهمانی های رسمی (مخصوصا عروسی ها) از کراوات یا پاپیون استفاده کنند. ولی چون به ندرت کراوات میزنند روش بستن گره کراوات را بلد نیستند. به تازگی بستن پاپیون هم مد شده است که گره آن نیز تقریبا دشوار است.

 

در این مطلب، فیلم آموزشی در مورد روش بستن کراوات و گره پاپیون را برای شما آماده کرده ایم. در این فیلم ها بستن کراوات به چند روش مختلف آموزش داده میشود. از جمله گره دوتایی، گره چهار تایی، گره بزرگ، و روش های دیگر.

 

در آخرین قسمت از این فیلم آموزشی، نحوه بستن گره پاپیون نیز آموزش داده میشود.

 

این آموزش ها به صورت تصویری (با عکس هر مرحله) به همراه فیلم آموزشی در مورد بستن کراوات و پاپیون است. اگر شما هم روش صحیح بستن کراوات را نمیدانید و یا میخواهید گره های مختلف را یاد بگیرید، دیدن این فیلم آموزشی به شما توصیه میشود.

 

فیلم آموزش بستن کراوات دارای حجم کمی است و به راحتی میتوانید آن را دانلود کنید.

 

 

مدیر بازدید : 86 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار قفل گذاری اندروید

Smart Lock 3.1 Android

 

 

 

 

همه ما اطلاعات مهم و شخصی در موبایل خود داریم که نمیخواهیم دیگران به آن دسترسی داشته باشند. بنابر این چاره ای جز استفاده از نرم افزارهای قفل گذاری نداریم.

 

نرم افزارهای قدیمی قفل گذاری موبایل، فقط میتوانستند بر روی فولدرهای شخصی (مثل گالری) قفل گذاری کنند. اما نرم افزار های جدید میتوانند تمام قسمت های موبایل و حتی برنامه های درون گوشی را قفل کنند. قفل گذاری بر روی برنامه های گوشی بسیار مهم است. مخصوصا برنامه هایی مثل مسنجر ها (وایبر، ویچت)، ایمیل، برنامه های شبکه اجتماعی (اینستاگرام، فیس بوک) و ... که حاوی اطلاعات مهم و شخصی ما هستند باید از دسترس دیگران دور باشند.

 

اگر شما موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، نرم افزار Smart Lock Android میتواند امنیت موبایل شما را تامین کند. به این ترتیب فقط خودتان به قسمت های محافظت شده دسترسی خواهید داشت.

 

 

مدیر بازدید : 120 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار نمایش رتبه سایت در موتورهای جستجو

Inspyder Rank Reporter 3.2

 

 

 

 

همه مدیران وب سایت (وب مسترها) دوست دارند وضعیت سایت خود را در موتورهای جستجو بدانند. مثلا بفهمند در جستجوی فلان کلمه، چه رتبه ای دارند. به این ترتیب بهتر میتوانند سایت یا وبلاگ خود را مدیریت کنند.

 

ابزارهای زیادی وجود دارند که میتوانند در این زمینه به Webmaster ها کمک کنند. برخی از این ابزارها آنلاین هستند و برخی دیگر به صورت نرم افزار تحت ویندوز. در این مطلب، قصد داریم تا یکی از نرم افزارهای مفید برای وبمستر ها را معرفی کنیم.

 

نرم افزار Inspyder Rank Reporter میتواند وضعیت سایت شما از نظر موتورهای جستجو را گزارش دهد. کار با این نرم افزار ساده است. هرچند برای یک وب مستر حرفه ای، سادگی نرم افزار چندان ملاک نیست!

 

برای دیدن وضعیت سایت خود در موتورهای جستجو، کافیست آدرس سایت (یا وبلاگ) و چند کلمه کلیدی مربوط به سایت تان را وارد این نرم افزار کنید. بعد از چند دقیقه، این نرم افزار گزارش کاملی در مورد رتبه (Rank) شما در جستجوی آن کلمات کلیدی ارائه خواهد کرد.

 

اگر مثلا سایت شما در زمینه دانلود آهنگ است، توسط این نرم افزار میتوانید بررسی کنید که با کلمه کلیدی "دانلود آهنگ جدید" سایت شما چه رتبه ای در گوگل، یاهو، بینگ، و ... دارد. و سایت های رقیب چه وضعیتی دارند!

 

نسخه جدید این نرم افزار را میتوانید اکنون از خدمات کامپیوتری کیخواه دریافت کنید.

 

مدیر بازدید : 124 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آموزش کامل Flash Professional CS6

 

 

 

 

نرم افزار Flash Professional یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارها برای ساخت انیمیشن های کارتونی دو بعدی، بازی های آنلاین، و بنرهای تبلیغاتی اینترنتی است.

 

به همین دلیل هم هست که امروزه هر سایت اینترنتی را که باز کنید حداقل چند انیمیشن Flash در آن خواهید دید. از منو های سایت گرفته تا بنرهای تبلیغاتی. همچنین بیش از 90 درصد بازی های آنلاین توسط Flash ساخته میشوند. و تقریبا نیمی از کارتون ها و انیمیشن های دوبعدی با فلش طراحی میگردند.

 

مهم ترین ویژگی انیمیشن های فلش، استفاده از تصاویر برداری (Vector) میباشد. به همین دلیل حجم فایل های فلش نسبت به سایر فرمت های تصویری بسیار کمتر است. امکان کد نویسی آسان به زبان Action Script برای کنترل اشیا و تصاویر در انیمیشن، از دیگر قابلیت های منحصر به فرد فلش میباشد.

 

جدیدترین نسخه نرم افزار فلش، یعنی Flash Professional CS6 به تازگی و با مجموعه ای از امکانات و ابزارهای جدید ارائه شده است.

 

در این مطلب ، آموزش کامل Flash Professional CS6 را برای شما آماده کرده ایم. این آموزش ها به صورت تصویری و شامل 90 فیلم آموزشی در 19 فصل میباشد.

 

مدیر بازدید : 129 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود مستند مرگبارترین حیوانات جهان (6 قسمت کامل)

National Geographic Worlds Deadliest Animals Full

 

 

 

 

اگر با فیلم های مستند شبکه National Geographic آشنا نیستید، باید بدانید که این شبکه تولید کننده بهترین فیلم های مستند در سراسر جهان است. کمپانی National Geographic Society دارای بیش از 20 شبکه تلویزیونی و ماهواره ای در دنیاست.

 

کمپانی National Geographic Society در سال 1888 (یعنی بیش از 120 سال پیش) تاسیس شد. فعالیت اولیه این شرکت در زمینه تحقیقات جغرافیایی و نقشه برداری بود.

 

فعالیت های رسانه ای و تلویزیونی این کمپانی در سال 1964 و از طریق شبکه های CBS در امریکا آغاز شد، و امروزه شبکه های اختصاصی این شرکت دارای بیش از 600 میلیون بیننده در سراسر جهان است.

 

 

 


مدیر بازدید : 126 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار طراحی منو و ساخت DVD فیلم

DVDStyler 2.6

 

 

برای اینکه بتوانید فیلم های خود را روی DVD رایت کنید به صورتی که این DVD روی دستگاه های خانگی قابل نمایش باشد، باید از نرم افزارهای مخصوص این کار کمک بگیرید. این نرم افزارها میتوانند یک DVD فیلم استاندارد بسازند که روی همه دستگاه های DVD قابل پخش باشد.

 

یکی از این نرم افزارها، DVDStyler است. نرم افزار DVDStyler نه تنها میتواند فیلم های کامپیوتری شما را به صورت یک DVD تصویری استاندارد در بیاورد، بلکه قادر است منوهای زیبایی نیز برای آن طراحی کند.

 

در واقع مهم ترین تفاوت نرم افزار DVDStyler با سایر برنامه های ساخت فیلم DVD، امکانات وسیع آن برای ساخت منوی DVD است.

 

در ادامه مطلب میتوانید با مهم ترین قابلیت های این نرم افزار آشنا شوید.

 

 

مدیر بازدید : 92 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود آموزش ساخت بنر با فتوشاپ

Learn Banner Design in Photoshop

 

 

 

 

طراحی بنر، یکی از جذاب ترین کارها با فتوشاپ است. مخصوصا اگر بنر برای خودتان باشد و بخواهید از آن در سایت یا وبلاگ خود استفاده کنید.

 

اما ساخت بنرهای زیبا و حرفه ای چندان هم آسان نیست. برای اینکه بتوانید با فتوشاپ اقدام به طراحی و ساخت بنر کنید، باید تکنیک های مختلف فتوشاپ را بلد باشید. اگر بخواهید بنر شما متحرک باشد، کار سخت تر هم خواهد شد.

 

در این مطلب، فیلم های آموزشی در مورد نحوه ساخت بنر با نرم افزار فتوشاپ را برای شما آماده کرده ایم. در این فیلم ها، به صورت قدم به قدم با چگونگی شروع کار و ساخت یک بنر حرفه ای آشنا میشوید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این فیلم های آموزشی را مشاهده کنید. لیست سرفصل های این مجموعه نیز در ادامه مطلب قرار دارند.


 


مدیر بازدید : 25 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آموزش ساخت اپلیکیشن برای ویندوز 8 (برنامه نویسی مترو)

Building Windows 8 Metro Apps

 

 

 

 

اگر در زمینه برنامه نویسی تحت ویندوز فعالیت کرده باشید، حتما میدانید که شیوه برنامه نویسی مترو (برای ویندوز 8) نسبت به شیوه های کلاسیک برنامه نویسی تحت ویندوز تغییرات زیادی کرده است. مایکروسافت رابط های جدیدی برای برنامه نویسان ارائه کرده است تا بتوانند اپلیکیشن های سازگار با ویندوز 8، محیط مترو، و صفحات لمسی (کامپیوتر و موبایل) طراحی کنند.

 

نرم افزارهایی که به شیوه مترو طراحی میشوند دکمه های کلاسیک Close, Minimize, Maximize را ندارند. و معمولا بدون قاب (Border) هستند. برنامه های مترو کاملا سازگار با صفحات لمسی هستند و از دکمه های بزرگ (کاشی های رنگی) بهره میگیرند. پنجره ها در اپلیکیشن های مترو کاملا تعاملی هستند و امکان دریافت و نمایش اطلاعات به صورت آنلاین را دارند.

 

در این مطلب، فیلم های آموزشی در مورد برنامه نویسی و ساخت اپلیکیشن برای ویندوز 8 (به شیوه مترو) ارائه شده است. در این دوره های آموزشی، نحوه ساخت اپلیکیشن های سازگار با مترو با زبان های برنامه نویسی C# , C++ , XAML آموزش داده میشود.

مدیر بازدید : 56 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آموزش شگفت انگیز فتوشاپ - از مقدماتی تا پیشرفته


 

 

 

 

مجموعه عظیم آموزش شگفت انگیز فتوشاپ ، به صورت فیلم های آموزشی به همراه سورس فایل های تمرینی

 

این مجموعه آموزشی بی نظیر، شامل 6 بخش از مقدماتی تا پیشرفته میباشد که عبارتند از:

 

بخش اول : معرفی فتوشاپ و ابزارهای های مختلف آن برای مبتدیان

بخش دوم : آموزش افکت های طراحی در فتوشاپ

بخش سوم : آموزش کامل قابلیت های Selection و Mask

بخش چهارم : آموزش ابزارهای حرفه ای فتوشاپ

بخش پنجم : آموزش مهارت های کار با لایه ها

بخش ششم : آموزش رتوش و زیبا سازی عکس ها

 

 

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا این سایت از نظر سیستم دهی چگونه است؟
    نحوه ی آشنایی شما با ما
    جستجو گر گوگل




    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 533
  • بازدید کلی : 38,488
  • کدهای اختصاصی

    ابزار منو ثابت

  • کد نمایش افراد آنلاین
  • مستند جنگ نرم

    کيخا دانلود

    پونیشا :: نیروی کار مجازی

    نمایش تبليغات شناور

    صفحات پاپ آپ

    هاست رایگان هاست رايگان مشاهده صفحه