loading...
خدمات کامپیوتری کیخواه
مدیر بازدید : 123 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود نسخه جدید بازی کرم ها (شورش)

Worms Revolution PC Game

 

 

 

 

وقتی در سال 1995 (یعنی 19 سال پیش) اولین نسخه از بازی کرم ها (Worms) منتشر شد، هیچ کس تصور نمیکرد این بازی روزی به چنین موفقیت بزرگی دست پیدا کند.

 

مضحک ترین نکته این بازی، کاراکتر ها و موضوع آن است! قهرمان های این داستان تعدادی کرم هستند که مثل قهرمان های فیلم های هالیوودی اسلحه به دست گرفته اند و با هم میجنگند!

 

شاید همین تقابل و تضاد باعث جذابیت و موفقیت بازی Worms شده باشد. کرم های نحیفی که اسلحه های غول آسا دارند!

 

از 19 سال پیش که اولین نسخه بازی Worms منتشر شد تا به امروز، 18 نسخه از این بازی تولید شده است. و این یعنی یک موفقیت چشمگیر و جهانی.

 

  جدیدترین نسخه از بازی کرم ها با عنوان شورش (Worms Revolution) را آماده کرده ایم که میتوانید به صورت رایگان دانلود و بازی کنید.

 

در بازی Worms Revolution نسبت به نسخه های قبلی، خشونت بیشتری وجود دارد. (هرچند این خشونت هم با وجود کاراکتر کرم ها خنده دار است)

اسلحه هایی که در این نسخه وجود دارند بسیار پیشرفته تر هستند و قدرت تخریب بیشتری دارند. ضمن اینکه گرافیک بازی نیز بسیار پیشرفت کرده و کاملا سه بعدی است.

 

 

 

مدیر بازدید : 191 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود نسخه اول بازی ندای وظیفه، برای کامپیوتر

Call Of Duty 1 for PC

 

 

 

 

شاید کمتر کسی پیش بینی میکرد که بعد از انتشار اولین نسخه از بازی ندای وظیفه (Call of Duty) این بازی آنقدر محبوب شود که به سرعت نسخه های مختلف و جدید آن برای تمام کنسول های بازی تولید شود.

 

بیشتر بازی خور های امروزی (مخصوصا نوجوانان) با مجموعه بازی های Call of Duty آشنا هستند. مخصوصا نسخه های جدید این بازی که در سری های Modern Warfare و Black Ops منتشر شده اند. ولی احتمالا بیشتر شما نسخه اول این بازی را به یاد نمی آورید.

 

اولین نسخه از بازی Call of Duty در سال 2003 منتشر شد. یعنی تقریبا 11 سال پیش. بنابر این چندان عجیب نیست که نوجوان های امروزی با این نسخه آشنا نباشند.

 

در این مطلب از سایت سرزمین دانلود، نسخه اول بازی Call of Duty را آماده کرده ایم. تا هم تجدید خاطره باشد برای نوجوان های دیروز، و هم اینکه نوجوان های امروز بتوانند با روند شروع داستان های این بازی آشنا شوند.

 

هرچند گرافیک و افکت های سه بعدی این بازی در زمان خود بی نظیر بودند، ولی در مقایسه با بازی های امروزی نباید انتظار گرافیک چندانی از Call of Duty 1 داشته باشید.

 

مدیر بازدید : 160 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی فکری شهر احمق ها

City of Fools PC Game

 

 

 

 

گول اسم این بازی را نخورید! هر چند این بازی در شهر احمق ها اتفاق می افتد، ولی شما به عنوان نقش اصلی این بازی باید آنقدر باهوش باشید که بتوانید معماهای موجود در این شهر را حل کنید!

 

بازی شهر احمق ها (City of Fools) یک بازی کاملا فکری است و جزو بازی های HOG (مخفف Hidden Object Games) دسته بندی میشود. این بازی به صورت صفحه به صفحه است. در هر صفحه باید اشیایی که ممکن است مخفی باشند را پیدا کنید و از آنها در جاهایی که نیاز است استفاده کنید.

(مثلا کلیدی که برای باز کردن یک قفل لازم است را در یکی از اتاق ها پیدا کنید)

 

در این بازی، شما نقش یک خبرنگار را بر عهده دارید که برای اولین بار وارد شهر احمق ها شده است. برای پیدا کردن پاسخ معماهای شهر، باید از مردم آن کمک بگیرید. ولی افسوس که همه آنها مشتی احمق هستند و راه حل های احمقانه به شما نشان میدهند!

 

این بازی در عین فکری بودن، داستان های جالب و خنده داری دارد که میتواند مدت ها شما را سرگرم کند.

مدیر بازدید : 278 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی مستربین (برای کامپیوتر)

Mr Bean PC Game

 

 

 

 

در ادامه معرفی بازی های قدیمی و خاطره انگیز، این بار بازی زیبا و خنده دار مستر بین را برای شما آماده کرده ایم.

 

در این بازی، شما نقش شخصیت Mr. Bean را بازی میکنید. اتفاقات و داستان این بازی بر اساس فیلم ها و انیمیشن های مستربین ساخته شده است. یعنی شما با مشکلاتی مواجه میشوید که قبلا آنها را در فیلم های مستربین دیده اید.

 

مثل فیلم های مستر بین، در این بازی هم عروسک و ماشین محبوب مستربین حضور پررنگی دارند. این بازی محیط کارتونی و سرگرم کننده ای دارد و برای علاقمندان به این شخصیت کمدی حتما جالب خواهد بود.

 

در ادامه مطلب میتوانید عکس هایی از این بازی را مشاهده کرده و در صورت تمایل آن را دانلود کنید.

 

 

مدیر بازدید : 56 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی بسیار زیبا و فکری Neverhood

 

 

 

 

بازی Neverhood در سال 1996 (یعنی تقریبا 18 سال پیش) منتشر شد. اما بدون شک، یکی از زیباترین بازی های کامپیوتری است که تا به امروز ساخته شده است.

 

با گذشت 18 سال از انتشار Neverhood، این بازی همچنان طرفداران سرسختی در سراسر جهان دارد. داستان بسیار زیبا، سیستم بازی خلاقانه، گرافیک منحصر به فرد، و معماهای پیچیده این بازی، از جمله دلایل محبوبیت این بازی هستند.

 

در بازی Neverhood، چالش اصلی بین کاراکتر اصلی بازی (Klaymen) و خالق این بازی (با نام مستعار Hoborg) رخ میدهد. ماجرا از این قرار است که Hoborg یک داستان را خلق کرده و اکنون Klaymen میخواهد داستان را تغییر دهد.

 

شخصیت اصلی بازی (Klaymen) در یک شهر خمیری با نام Neverhood سرگردان و تنها مانده است. در این شهر خمیری همه چیز عجیب است. و انگار همه چیز دست به دست هم داده اند تا Klaymen برای همیشه در این شهر باقی بماند.

 

بازی Neverhood از ابتدا تا انتها دارای معماهای عجیب و پیچیده است. شیوه عجیب روایت داستان، شما را به شدت درگیر این بازی خواهد کرد.

 

از نظر تکنیکی، محیط بازی Neverhood و تمام حرکات آن توسط خمیرهای واقعی ساخته و عکسبرداری شده است. همین موضوع، محیط بازی را بسیار تاثیرگذار میکند.

 

(متاسفانه گزارش هایی در مورد همزاد پنداری شدید برخی افراد با شخصیت Klaymen، و نشانه های افسردگی در آنان در اینترنت منتشر شده است. که این نشان دهنده شدت تاثیر داستان این بازی است. به همین دلیل اگر نشانه های افسردگی در شما وجود دارد، به هیچ عنوان این بازی به شما توصیه نمیشود)

 

شما باید با حل معماها و طی کردن مراحل این بازی، تاج پادشاهی شهر را که متعلق به شماست پس بگیرید. تنها شخصیت زنده این بازی، خود شما هستید. و با پیشرفت در بازی، به تدریج داستان کامل Neverhood برای شما روایت میشود.

(به شیوه ای بسیار جالب، درست در آخرین مرحله بازی است که شما متوجه ماجرای واقعی شهر Neverhood میشوید)

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این بازی را مشاهده کرده، و در صورت تمایل آن را دانلود کنید.

 

مدیر بازدید : 196 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی رزیدنت اویل، عملیات شهر راکون

(Resident Evil Operation Raccoon City (2012

 

 

 

 

قبلا نسخه های مختلفی از بازی رزیدنت اویل در سایت سرزمین دانلود منتشر شده است. در این مطلب نیز قصد داریم تا یکی دیگر از نسخه های این بازی محبوب را به شما معرفی کنیم:

بازی Resident Evil: Operation Raccoon City

 

هرچند بازی Resident Evil Operation Raccoon City بین نسخه های 5 و 6 این بازی منتشر شد، اما در واقع شانزدهمین نسخه منتشر شده از سری بازی های Resident Evil است. همانطور که میدانید غیر از نسخه های اصلی این بازی، نسخه های دیگری نیز توسط کمپانی CAPCOM منتشر شده است.

 

لیست کامل نسخه های بازی رزیدنت اویل که تا به امروز منتشر شده عبارتند از:

 

1996
Resident Evil

1997
Resident Evil: Director's Cut

1998
Resident Evil 2

1999
Resident Evil 3: Nemesis

2000
Resident Evil Survivor
Resident Evil Code: Veronica

2001
Resident Evil Code: Veronica X
Resident Evil Gaiden
Resident Evil Survivor 2 Code: Veronica

2002
Resident Evil (GameCube remake)
Resident Evil Zero

2003
Resident Evil: Dead Aim
Resident Evil Outbreak

2004
Resident Evil Outbreak File #2

2005
Resident Evil 4

2006
Resident Evil: Deadly Silence

2007
Resident Evil: The Umbrella Chronicles

2009
Resident Evil 5
Resident Evil: The Darkside Chronicles

2010
Resident Evil 5: Gold Edition

2011
Resident Evil: The Mercenaries 3D

2012
Resident Evil: Revelations
Resident Evil: Operation Raccoon City
Resident Evil 6

 

 

داستان بازی Resident Evil Operation Raccoon City درست همزمان با داستان نسخه های 2 و 3 این بازی اتفاق می افتد. یعنی ماجراهایی است که به صورت موازی با رزیدنت اویل 2 و 3 در حال رخ دادن است. به همین دلیل شخصیت هایی که در نسخه های دوم و سوم این بازی حضور دارند، در این نسخه نیز ایفای نقش میکنند.

 

اگر اویل 2 و 3 را بازی کرده باشید، بسیاری از اتفاقات نیمه تمام آن نسخه ها که در بازی Resident Evil Operation Raccoon City کشف میشوند شما را شگفت زده خواهند کرد.

 

اما بازی Resident Evil Operation Raccoon City به تنهایی نیز یک نسخه کاملا مستقل با خط داستانی بسیار مهیج و جذاب است. یعنی حتی اگر تا به امروز هیچ کدام از نسخه های این بازی را نیز تجربه نکرده باشید، این نسخه برای ایجاد نهایت هیجان کافی خواهد بود.

 

بازی Resident Evil Operation Raccoon City توانست موفقیت چشمگیری در زمینه فروش در سراسر دنیا داشته باشد. و یکی از پرسود ترین نسخه های رزیدنت اویل برای کمپانی CAPCOM بود.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این بازی را مشاهده کرده و نسخه کامل آن را دانلود کنید.

 

مدیر بازدید : 193 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی تیکن 3 برای کامپیوتر

 

Tekken 3 - بازی تیکن 3 برای کامپیوتر

 

 

Tekken از گروه بازی های مبارزه ای سه بعدی است که در ابتدا برای پلی استیشن تولید شد ولی به علت طرفداران بیشمارش نسخه PC آن نیز تولید شد. در این سری از بازی ها مبارزات بسیار واقع گرایانه می باشد و بازی از یک سبک داستانی برای مبارزات پیروی می کند. Tekken 3 نیز مانند نسخه های اول و دوم بازی از همان سیستم مبارزه ای پیروی می کند با این تفاوت که گرافیک و انیمیشن های آن بهتر شده و شخصیت های جدیدی به فهرست بازیکنان اضافه شده، به سرعت گیم پلی افزوده شده و موسیقی مدرن تری را دارا می باشد.

برخی از شخصیت های این بازی: Jack-5 با سبک مبارزه قدرت حیوانی، Asuka Kazama با سبک مبارزه هنر های رزمی سنتی کازاما، Ling Xiaoyu با سبک هنرهای مختلف رزمی چینی، Yoshimitsu با سبک نینجیتسو پیشرفته، Bryan Fury با سبک کیک بوکسینگ، Feng Wei با سبک کنپو چینی، Julia Chang با سبک کونگ فو و ... می باشند که هریک ملیت های متفاوتی نیز دارند.


 

مدیر بازدید : 195 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود نسخه جدید بازی کانتر (2012) ، به همراه تمام نقشه ها و امکان بازی آنلاین - Counter Strike 2012 + Maps & Online Play

 

 

 

کسی هست که معروف ترین بازی تحت شبکه در دنیا را نشناسد ؟ بازی محبوب Counter Strike که در ایران به کانتر معروف است، از همان سال 2004 که برای اولین بار عرضه شد تا امروز که نسخه 2012 آن آماده شده است، همیشه از محبوب ترین و پرطرفدار ترین بازی های کامپیوتری بوده است.

 

نسخه ای که در این مطلب برای شما آماده کرده ایم، به صورت تک نفره با Bot ها، و همچنین به صورت آنلاین قابل انجام است.

 

 

 

 

مدیر بازدید : 118 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی هالک، مخصوص کامپیوتر

Hulk PC Game

 

 

 

 

احتمالا همه شما با شخصیت هالک، این غول سبز شکست ناپذیر آشنا هستید.

 

در ادامه معرفی محبوب ترین بازی های کامپیوتری، در این مطلب یکی از بهترین نسخه های بازی Hulk را برای شما آماده کرده ایم.

 

کاراکتر هالک، دانشمندی است که با کشف یک فرمول جدید توانسته است خود را به یک غول قدرتمند سبز رنگ تبدیل کند. اما در هنگام تبدیل شدن از یک انسان معمولی به هالک، خلق و خوی انسانی خود را نیز از دست میدهد و به هیولایی خشن تبدیل میشود که هیچ چیز جلودارش نیست.

 

صحنه های اکشن و مبارزه در بازی Hulk بسیار زیبا و حرفه ای طراحی شده اند. و شما در هنگام کنترل شخصیت هالک، کاملا قدرت بی پایان او را حس میکنید. هالک میتواند هر چیزی را از روی زمین بلند کند و هر دیوار و ساختمانی را فرو بریزد. حتی هلیکوپتر ها و تانک های دشمنان نیز از قدرت هالک در امان نیستند.

 

دشمن شما در این بازی، افرادی هستند که میخواهد شما را دستگیر کرده و به فرمول جادویی هالک دست پیدا کنند.

 

کنترل بازی هالک بسیار آسان و لذت بخش است. این بازی را میتوانید توسط کیبورد و بدون نیاز به جوی استیک به راحتی انجام دهید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این بازی را مشاهده کرده و سپس نسخه کامل آن را دانلود کنید.

 

مدیر بازدید : 67 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (1)

دانلود نرم افزار فشرده سازی وین زیپ

WinZip Pro 18

 

 

 

 

از بین صدها نرم افزار فشرده سازی، دو نرم افزار هستند که از بقیه معروف تر و محبوب تر هستند. یکی نرم افزار وین رر (WinRar) و دیگری نرم افزار وین زیپ (WinZip) . دلیل اصلی محبوبیت این نرم افزارها سابقه طولانی آنهاست. چرا که هر دو جزو اولین نرم افزارهای فشرده سازی هستند که در صنعت نرم افزار تولید شدند.

 

نرم افزارهای WinRar و WinZip از نظر امکانات و میزان فشرده سازی تفاوت چندانی با هم ندارند. شاید بتوان گفت که 99 درصد امکانات در این نرم افزارها یکسان است. اما کاربران با توجه به سلیقه خود و اینکه فشرده سازی را با چه نرم افزاری یاد گرفته اند معمولا از یکی از این دو نرم افزار استفاده میکنند.

 

نسخه جدید نرم افزار WinZip (نسخه 18) به تازگی منتشر شده است و در این مطلب میتوانید آن را به صورت رایگان دانلود کنید.

 

مدیر بازدید : 103 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود دات نت فریم ورک 3.5، مخصوص ویندوز 8

Microsoft .NET Framework 3.5 for Windows 8

 

 

یکی از بزرگترین مشکلاتی که کاربران بعد از نصب ویندوز 8 با آن مواجه میشوند، نبودن دات نت فریم ورک 3.5 است.

 

بسیاری از نرم افزارهایی که تا قبل از ارائه ویندوز 8 تولید شده بودند برای اجرای صحیح نیاز به Microsoft .NET Framework 3.5 دارند.

 

به همین دلیل در این مطلب، برنامه نصب Microsoft .NET Framework 3.5 مخصوص ویندوز 8 را برای شما آماده کرده ایم.

 

 

مدیر بازدید : 63 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار آپدیت درایورها

DriverMax 7.2

 

 

 

 

نرم افزار DriverMax یک ابزار خوب برای آپدیت کردن درایور سخت افزارهای سیستم است. این نرم افزار میتواند به صورت اتوماتیک درایورهای جدید متناسب با کامپیوتر شما را از طریق اینترنت شناسایی کرده و در صورت تمایل کاربر، آنها را دانلود و نصب کند.

 

اگر ویندوز خود را ارتقا داده اید و یکی از سخت افزارهای شما (مثلا کارت گرافیک، صدا، مودم و ..) به درستی کار نمیکنند، این نرم افزار میتواند درایور آن را از اینترنت پیدا کرده و دانلود کند.

 

اما قابلیت مهم این نرم افزار که آن را از برنامه های مشابه متمایز میکند، امکان بکاپ گیری از درایورهای نصب شده سیستم است. توسط این قابلیت، شما میتوانید در زمانی که همه سخت افزارهای شما به خوبی کار میکنند یک نسخه پشتیبان (Backup) از همه درایورهای نصب شده بگیرید. تا اگر روزی با مشکلی مواجه شدید بتوانید به راحتی درایور ها را بازگردانی کنید.

 

این کار در وقت شما هم صرفه جویی خواهد کرد. زیرا میتوانید هر بار که ویندوز نصب میکنید از درایور بکاپ گرفته شده استفاده کنید و همه درایورها را به صورت یکجا نصب کنید. بدون اینکه نیاز به نصب تک تک آنها باشد.

 

یا اگر لپتاپ یا کامپیوتر خود را در حالی که درایورهای آن نصب بوده خریداری کرده اید و حالا میخواهید ویندزو آن را عوض کنید ولی درایورها را ندارید، میتوانید از این نرم افزار برای کپی برداری از درایور های نصب شده سیستم استفاده کنید.

 

مدیر بازدید : 102 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود مرورگر گوگل کروم، نسخه 27 نهایی

Google Chrome 27 Final

 

 

جدیدترین نسخه از مرورگر محبوب گوگل کروم، یعنی Google Chrome 27 منتشر شد!

 

از مهم ترین دلایل پیشرفت سریع و محبوبیت مرورگر کروم، میتوان به سرعت بالای آن، و ارائه هزاران افزونه (Addon) رایگان اشاره کرد. در کنار این امکانات، از قدرت و پشتوانه مالی شرکت گوگل نیز نمیتوان چشم پوشی کرد. که باعث شد مرورگر کروم در طی مدت کوتاهی محبوب و فراگیر شود.

 

در این مطلب میتوانید جدیدترین نسخه از مرورگر گوگل کروم را دانلود کنید.

 

 

 

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا این سایت از نظر سیستم دهی چگونه است؟
    نحوه ی آشنایی شما با ما
    جستجو گر گوگل




    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 545
  • بازدید کلی : 38,500
  • کدهای اختصاصی

    ابزار منو ثابت

  • کد نمایش افراد آنلاین
  • مستند جنگ نرم

    کيخا دانلود

    پونیشا :: نیروی کار مجازی

    نمایش تبليغات شناور

    صفحات پاپ آپ

    هاست رایگان هاست رايگان مشاهده صفحه