loading...
خدمات کامپیوتری کیخواه
مدیر بازدید : 41 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

آموزش مراقبت از باتری لپ تاپ

 

 

 

 

باتری به عنوان پرمصرف ترین وسیله در لپتاپ بسیار آسیب پذیر است. و شما به عنوان صاحب لپ تاپ باید بدانید که چطور با آن مدارا کنید تا کمتر آسیب ببیند.

 

باتری لپ تاپ از سلول هایی با نام Li-ion تشکیل شده است که با توجه به ظرفیت باتری و مدل لپ تاپ، تعداد و مشخصات این سلول ها متفاوت است. شاید بسیاری از افراد فکر کنند که تمامی مشکلات یک باتری با تعویض این سلول ها قابل حل خواهد بود، اما باید بدانید که این کار به هیچ وجه آسان نیست.

به عنوان نمونه اگر در انجام این کار از استانداردهای موجود پیروی نکنید، ممکن است در حین استفاده از باتری، آتش بگیرد یا منفجر شود. پس شاید بهتر باشد که به جای این که به فکر تعمیر باتری لپ تاپ خود باشید. بیشتر به این موضوع فکر کنید که چگونه می توانید با استفاده بهتر، جلوی خراب شدن زود هنگام آن را بگیرید.

 

مدیر بازدید : 116 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

آموزش جلوگیری از هک شدن کامپیوترتان

 

 

 

 

امروزه با گسترش استفاده از اینترنت، کاربران بیشتر در خطر هک شدن و دزدی اطلاعات قرار می گیرند. ما در این مطلب آموزشی برخی از روش های جلوگیری از هک را آماده کرده ایم. با مطالعه و توجه به مطالب ارائه شده در این مقاله، میتوانید تا حدود زیادی از کامپیوتر و اطلاعات ارزشمند خود در برابر هکرها محافظت کنید.
 
 

 

 

مدیر بازدید : 48 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

آموزش جلوگیری از هک شدن موبایل

 

 

 

 

امروزه با فراگیر شدن گوشی های هوشمند، اغلب افراد صاحب یکی این گوشی ها هستند و روزانه ده ها برنامه را در آنها اجرا می کنند. اگر موبایل شما دارای سیستم عامل اندروید، iOS، سیمبین، یا ویندوز موبایل است، پس شما هم صاحب یک گوشی هوشمند هستید.
 
موبایل شما به طور ناخواسته ممکن است دچار حمله های هکری قرار بگیرد و اطلاعات شخصی خود را از دست بدهید. ما سعی کردیم تا در این مطلب به کاربران کمک کنیم تا با رعایت برخی مسائل امنیتی، از هک شدن موبایل خود جلوگیری کنند. پس به ادامه مطلب بروید
 
 

 

مدیر بازدید : 130 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود مجموعه تمام قسمت های پت و مت

 

 

 

 

پت و مت، اسم دو شخصیت دست و پا چلفتی است که همیشه در کارشان خرابکاری میکنند. این شخصیت ها آنقدر معروف هستند که هر وقت کسی کار آسانی را به اشتباه انجام میدهد او را به پت و مت تشبیه میکنیم!

 

انیمیشن های پت و مت داستان زندگی روزانه این دو نفر را روایت میکند. آنها وقتی میخواهند کارهای ساده ای مثل روشن کردن ماشین لباسشویی، یا میخ کردن یک قاب عکس را انجام دهند آنقدر خرابکاری میکنند که مشکلات جدیدی درست میشود. اما نکته جالب این است که آخر سر بالاخره کار را انجام میدهند. ولی نتیجه آن چیزی نیست که باید میشد!

 

انیمیشن پیت و مت با تکنیک عکس برداری لحظه به لحظه ساخته شده است. در این تکنیک، عروسک ها در یک موقعیت ثابت قرار میگیرند و یک فریم گرفته میشود. سپس کمی حرکت داده میشوند و فریم بعدی گرفته میشود. در نهایت این فریم ها پشت سر هم قرار میگیرند تا به صورت یک فیلم در بیایند.

 

اولین قسمت از انیمیشن پت و مت در 12 آگوست سال 1976 پخش شد. و آخرین قسمت آن هم در سال 2004 ساخته و پخش شد. این انیمیشن محصول کشور چکسلواکی بوده و طبق اعلام تهیه کنندگان آن، برنامه ای برای ساخت قسمت های جدید پت و مت وجود ندارد.

 

 

در این مطلب از سایت خدمات کامپیوتری کیخواه، مجموعه کامل 77 قسمت پت و مت را برای شما آماده کرده ایم.

 

مدیر بازدید : 225 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آموزش تایپ سریع - Alice Touch Typing Tutor v1.1

 

 

 

آیا می خواهید مثل یک تایپیست حرفه ای و بدون نگاه کردن به کیبورد، تایپ کنید ؟ آن هم تایپ سریع و ده انگشتی !

توسط نرم افزار آموزشی Alice Touch Typing Tutor می توانید تایپ سریع ده انگشتی را فرا بگیرید. این نرم افزار روش صحیح نشستن پشت کیبورد و نحوه قرارگیری انگشتان و پیدا کردن حروف را به شما آموزش می دهد.

 

 

مدیر بازدید : 150 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی مورتال کمبت سه گانه، برای کامپیوتر

Mortal Kombat Trilogy PC Game

 

 

 

 

بعد از موفقیت چشمگیر بازی های مورتال کمبت 1 و 2 و 3 در سراسر جهان، کمپانی Midway اقدام به انتشار نسخه ای تحت عنوان Mortal Kombat Trilogy (سه گانه مورتال کمبت) نمود. این نسخه، شامل محبوب ترین کاراکترهای مورتال کمبت 1 و 2 و 3 بود.

 

هدف کمپانی Midway از این کار، ارائه کاراکترهای محبوب آن سه نسخه برای کنسول های جدید بود. درحالی که نسخه های 1 و 2 و 3 این بازی فقط برای SEGA منتشر شده بود، بازی Mortal Kombat Trilogy برای کنسول های PlayStation, Nintendo 64, Sega Saturn به بازارهای جهانی عرضه شد. و اتفاقا مورد استقبال زیادی قرار گرفت.

 

در این مطلب از سرزمین دانلود، بازی سه گانه مورتال کمبت (Mortal Kombat Trilogy) را برای شما آماده کرده ایم. این بازی از روی نسخه پلی استیشن آن و توسط نرم افزار M.U.G.E.N برای کامپیوتر (ویندوز) تهیه شده است. (با نام Mortal Kombar Project)

 

توجه داشته باشید که این بازی در سال 1996 تولید شده و نباید انتظار گرافیک پیشرفته ای از آن داشته باشید. ولی قطعا برای افرادی که با سری بازی های مورتال کمبت بزرگ شده اند بسیار جذاب خواهد بود.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویر این نسخه از بازی مورتال کمبت را مشاهده کرده و در صورت تمایل آن را دانلود کنید.

 

مدیر بازدید : 46 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی محبوب نینجای میوه، برای کامپیوتر

Fruit Ninja HD 1.6 PC Game

 

 

 

 

بازی فروت نینجا (Fruit Ninja) یا همان نینجای میوه، یکی از محبوب ترین بازی های موبایل است. این بازی برای انواع موبایل ها (از جمله اندروید و آیفون) منتشر شده و طرفداران بسیاری دارد.

 

خبر خوب اینکه به تازگی نسخه کامپیوتری این بازی هم منتشر شده است و اکنون میتوانید آن را از سرزمین دانلود دریافت کنید.

 

بازی Fruit Ninja HD بر روی تمام کامپیوترهای دارای سیستم عامل ویندوز قابل اجرا است. این بازی کاملا مشابه نسخه موبایلی آن است. در این بازی شما نقش یک نینجای حرفه ای را دارید که باید با شمشیر خود میوه هایی که در تصویر ظاهر میشوند را نصف کنید!

 

در نسخه موبایلی این بازی، ضربه شمشیر برای نصف کردن میوه ها با کشیدن انگشت روی صفحه موبایل انجام میشود. اما در نسخه کامپیوتری آن، باید از ماوس برای نصف کردن میوه ها استفاده کنید.

 

البته این بازی هم سختی های مخصوص خودش را دارد. مثلا وقتی صفحه شلوغ میشود در بین میوه ها ممکن است بمب وجود داشته باشد و یک ضربه اشتباه همه چیز را خراب خواهد کرد.

 

بازی Fruit Ninja به صورت مرحله به مرحله است. در هر مرحله تعداد و سرعت حرکت میوه ها بیشتر میشود و نیاز به مهارت بالاتری دارد.

 

در ادامه مطلب میتوانید این بازی زیبا، محبوب، و کم حجم را دانلود کنید.

 

 

مدیر بازدید : 104 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم باب اسفنجی، ادیسه موانع

SpongeBob 3D Obstacle Odyssey PC Game

 

 

 

 

باب اسفنجی، شخصیت کارتونی بسیار محبوب و دوست داشتنی در بین کودکان و حتی بزرگسالان است. باب اسفنجی یک موجود دریایی عجیب و غریب و اسفنجی است که با دوستان خود در اعماق اقیانوس زندگی میکند.

 

مجموعه کارتون های باب اسفنجی (SpongeBob) طرفداران زیادی دارد. ماجراهایی که برای باب اسفنجی و دوستانش اتفاق میفتند همگی دارای تم طنز و خنده دار هستند.

 

کاراکتر باب اسفنجی برای اولین بار در سال 1984 طراحی شد. اما اولین اپیزود از سریال های کارتونی آن به صورت رسمی از سال 1999 در امریکا شروع به پخش کرد. از آن سال تا امروز 9 فصل از کارتون های باب اسفنجی ساخته شده است که در مجموع حدود 360 قسمت است. فصل نهم باب اسفنجی هم اکنون در حال پخش میباشد.

 

تا امروز بازی های کامپیوتری زیادی از روی شخصیت باب اسفنجی ساخته شده است. در این مطلب یکی از این بازی ها را برای شما آماده کرده ایم.

 

 

بازی باب اسفنجی در ادیسه موانع (SpongeBob 3D Obstacle Odyssey) یک بازی زیبا و کم حجم است. هر چند این بازی کمی قدیمی است (2006) ولی بسیار جذاب بوده و میتواند شما را برای ساعت ها سرگرم کند.

 

 

مدیر بازدید : 75 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی مرده متحرک، فصل غریزه نجات

The Walking Dead, Survival Instinct

 

 

 

 

سریال مرده متحرک (The Walking Dead) چند سال است که به صورت دنباله دار از شبکه های تلویزیونی دنیا پخش میشود و هنوز هم پخش آن ادامه دارد. این سریال را میتوان با سریال هایی مثل گمشده (Lost) و فرار از زندان (Prison Breack) مقایسه کرد.

 

ماجرای این سریال از این قرار است که دنیا رو به نابودی رفته و همه انسان ها تبدیل به زامبی شده اند. قهرمان داستان این سریال (Daryl Dixon) جزو معدود افرادی است که هنوز انسان است و باید برای زنده مانده تلاش کند. مبارزه و فرار او از دست مردگان متحرک یا همان زامبی ها، داستان اصلی بازی را شکل میدهد. در راه تلاش برای زنده ماندن، او از اسلحه های مختلفی که به دست میآورد نیز استفاده میکند.

 

بازی های مختلفی از روی این سریال تولید شده اند. اما فقط بازی کمپانی Telltale Games توانسته است حق مطلب را ادا کند.

 

داستان بازی The Walking Dead, Survival Instinct دقیقا از روی خط اصلی سریال ساخته شده است. در این بازی شما در دنیایی که توسط زامبی ها اشغال شده است تنها مانده اید و باید با کمک اسلحه هایی که پیدا میکنید جان خودتان را نجات دهید.

 

 

مدیر بازدید : 103 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی کانتر استریک 1.6

به همراه جدیدترین سرورهای ایرانی برای بازی آنلاین

Counter Strike 1.6 v7

 

 

 

 

 

آپدیت : لیست جدید سرورهای ایرانی اضافه شد !

 

در این مطلب، هدیه ویژه ای برای علاقمندان به بازی کانتر داریم:

ورژن هفتم از بازی کانتر استریک 1.6 ، به همراه 19 سرور رایگان ایرانی برای بازی آنلاین !

 

بازی کانتر یکی از محبوب ترین بازی های کامپیوتری تحت شبکه است. در این بازی تعدادی از بازیکنان در گروه تروریست و تعدادی هم در گروه پلیس قرار میگیرند. تروریست ها قصد بمب گذاری دارند و پلیس ها باید مانع این کار شوند.

 

بازی کانتر را علاوه بر شبکه Lan (مثل گیم نت ها) میتوان به صورت اینترنتی هم بازی کرد. در حال حاضر بیش از 15 هزار سرور اینترنتی برای نسخه های مختلف بازی کانتر وجود دارد. اما بیشتر آنها امکان اتصال را به بازیکنانی که از نسخه های قفل شکسته استفاده میکنند نمیدهند.

 

نسخه ای که در این مطلب از سایت سرزمین دانلود ارائه شده است، نگارش هفتم از بازی Counter Strike 1.6 است که تعداد زیادی سرور رایگان ایرانی هم در آن اضافه شده است. به این ترتیب برای بازی آنلاین نیازی به جستجو برای پیدا کردن سرور ندارید. فقط کافیست وارد یکی از سرورهایی که به صورت پیش فرض در بازی قرار داده شده است بشوید و با سایر بازیکنان ایرانی بازی کنید!

 

 

مدیر بازدید : 167 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

نسخه دوم بازی ندای وظیفه، برای کامپیوتر

Call Of Duty 2 for PC

 

 

 

 

بعد از استقبال کاربران از نسخه 1 بازی Call of Duty ، تصمیم گرفتیم نسخه دوم این بازی را نیز در سایت سرزمین دانلود منتشر کنیم.

 

بازی ندای وظیفه 2 (یا همان Call of Duty 2) در سال 2005 یعنی دو سال بعد از انتشار اولین نسخه از این بازی روانه بازار شد. این نسخه نیز مثل نسخه اول دارای سبک First-Person Shooter است. یعنی به شیوه تیراندازی بوده و شما نقش اول این بازی را بر عهده دارید.

 

اتفاقات این بازی نیز در مورد جنگ جهانی دوم است. و شما نقش سربازانی از ارتش سرخ، ارتش انگلستان، و ارتش امریکا را بازی میکنید. لازم به ذکر است که این بازی علاوه بر کامپیوتر، برای کنسول XBox 360 و همچنین برای گوشی های موبایل نیز تولید شده است.

 

در این مطلب، نسخه کامپیوتری این بازی را برای شما آماده کرده ایم که با توجه به قدیمی بودن آن، نیاز به سخت افزار پیشرفته ای ندارد و تقریبا بر روی تمام کامپیوتر ها قابل اجرا است.

 

در این بازی چهار روایت مختلف در مورد جنگ جهانی دوم وجود دارد. و در هر روایت، شما نقش جداگانه ای دارید.

 

این بازی در زمان انتشار خود، به دلیل گرافیک و سیستم بازی بسیار پیشرفته، به سرعت مورد توجه علاقمندان به بازی های جنگی قرار گرفت.

 

مدیر بازدید : 181 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Assassin's Creed 4 (پرچم دزدان دریایی)

Assassin's Creed IV: Black Flag

(مخصوص کامپیوتر، نسخه فشرده شده BlackBox)

 

 

 

 

نسخه چهارم بازی Assassin's Creed که با نام Black Flag (پرچم دزدان دریایی) منتشر شده است، در واقع بازگشت به گذشته است.

 

شخصیت اصلی این نسخه، یک دزد دریایی به نام Edward Kenway است که همان پدربزرگ کانر (کاراکتر نسخه سوم این بازی) میباشد. داستان این بازی مربوط به دوره دزدان دریایی (قرن هفدهم)  است. در این دوره جنگ های بزرگی که در اروپا اتفاق افتاده بود به پایان رسیده و بعضی از سربازان برای به دست آوردن ثروت راهی دریاها شدند و به کشتی های دزدان دریایی پیوستند.

 

بازی Assassin's Creed IV : Black Flag با گرافیکی بسیار مطلوب تر از نسخه سوم و با خط داستانی جذاب منتشر شده است. مهارت های شمشیر زنی و جلوه های صوتی بازی نیز در این نسخه بهبود چشمگیری داشته است.

 

مدیر بازدید : 115 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود مجموعه چیت، رمز، و کد تقلب برای بازی ها

CheMax 15.2

 

 

 

 

نسخه جدید مجموعه کد تقلب برای بازی ها، CheMax 15.2 منتشر شد!

 

حتما برای شما هم پیش آمده که در یکی از مراحل یک بازی کامپیوتری گیر کنید! ممکن است ساعت ها و حتی روزهای متوالی تلاش کنید ولی نتوانید مرحله مورد نظر را پشت سر بگذارید. این اتفاق مخصوصا در بازی های فکری بیشتر رخ میدهد.

 

حتی در بازی های اکشن هم گاهی آرزو میکنید که ای کاش نسوز بودید. یا قوی ترین اسلحه بازی را از همان ابتدا داشتید و خشاب های شما هرگز تمام نمیشد!

 

اگر شما هم از این دست بازیکنان هستید، این مطلب را از دست ندهید.

 

نرم افزار CheMax حاوی کدهای رمز و تقلب برای بیش از 6.500 بازی مختلف است. کدهایی که میتواند مراحل را برای شما باز کند، شما را نسوز (God Mode) کند، اسلحه هایی با خشاب بی نهایت به شما بدهد، شما را نامرئی کند، و ...

 

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا این سایت از نظر سیستم دهی چگونه است؟
    نحوه ی آشنایی شما با ما
    جستجو گر گوگل




    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 546
  • بازدید کلی : 38,501
  • کدهای اختصاصی

    ابزار منو ثابت

  • کد نمایش افراد آنلاین
  • مستند جنگ نرم

    کيخا دانلود

    پونیشا :: نیروی کار مجازی

    نمایش تبليغات شناور

    صفحات پاپ آپ

    هاست رایگان هاست رايگان مشاهده صفحه